سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

برای ساره ی گلم

عکسای جامونده از قبل

1393/6/31 16:40
نویسنده : مامانی
270 بازدید
اشتراک گذاری

ساره جونم سلام

امروز رفتم مرکز بهداشت و برگه ی A.S.Q تو که داده بودند پر کنم واست تحویل دادم

خدا رو شکر همه چیزت نرمال بود و همه ی حرکاتی که توی پرسشنامه سوال شده بود رو میتونستی انجام بدیبوس به جز یکیش اونم اینکه هنوز مستقلا نمیتونی از روی زمین بلند شی و خودت بایستی.چشمک

 

امروز داشتم به عکسات نگاه میکردم یاد دو هفته پیش که رفته بودم خونه آقاجونینا افتادم

ظهر واسه ناهار اونجا بودیم و خانومجون ماکارونی درست کرده بود شما هم یه کاسه دستت داده بودم و خودت ماکارونی میخوردی که یهو کاسه ی خودتو کنار گذاشتی و  رفتی سراغ کاسه ی امیرمهدی که گذاشته و رفته بود پشت یخچال گیر کرده بودتعجب و شروع کردی به خوردن ماکارونی های امیرمهدی قه قهه

اینجا هم خیره شده بودی به امیرمهدی پشت یخچال:متفکر

اینم عکس سه تا همبازی که بعدازظهر با هم بازی میکردن:محبت

اینم شما ساره ی خوشگل من با 6 تا مروارید سپیدت که با کلی زحمت موفق شدم ازت بگیرم:خندونک

فعلا دیگه بیدار شدی و نمیگذاری بنویسم و همینطور دکمه های کیبورد رو فشار میدیخنده

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان آنیسا
1 مهر 93 6:49
وروجک شیطون بلا
مامانی
پاسخ
هستی مامی
1 مهر 93 9:13
مامانی
پاسخ
سمیه مامان اسماء کوچولو
1 مهر 93 23:24
دندوناشو ای بلا به ماکارونی امیرمهدی چیکار داشتی؟
مامانی
پاسخ