سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

برای ساره ی گلم

13ماهگیت مبارک عزیزم

1393/7/25 9:03
نویسنده : مامانی
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

یک ماه دیگه هم گذشت و شما 13ماهه شدیتشویق

بهت تبریک میگم دیگه حسابی داری بزرگ میشی جشن

 

هر روز شیرین تر از قبل میشی و باهوشتر

وقتی بیداری همش میخوای باهات بازی کنیم خنده

 

چند روز پیش رفتم چند تا کتاب شعر کودکانه برات گرفتم اینقدر کتاباتو دوست داری

کلاً شعر خیلی دوست داری برات بخونم وقتی برات میخونم زل میزنی توی چشمام و قشنگ گوش میدیمحبتبوس

 

این روزها داری به من وابسته میشی تا میخوام جایی برم گریه میکنی و میای بغلم یا اگه کسی بغلت کنه خیلی زود میخوای بیای بغل من، با این اوضاع و احوال فکر کنم کم کم دیگه باید دنبال خودم ببرمت کلاس تعجب

 

خلاصه که خیلی دوست داشتنی تر از قبلت شدیبوس

خیلی خیلی دوستت دارم عزیزممحبت

پسندها (3)

نظرات (8)

ونیزی
25 مهر 93 9:52
مامانی
پاسخ
مامی فاطمه
25 مهر 93 10:53
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید عزیزم انشالله تولد13000000000000000هزارماهگیشاجشن بگیری http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خیلی لطف کردی حتما سر میزنم مرسی واسه تبریک تولد دخترم
مامانى عسل
25 مهر 93 12:25
سىزده ماهگىت مبارک گل خترى.بچه ها خىلى به ماماناشون وابسته ان نمى دونم دختر من هم اىنجورى مىشه ىا نه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم میگن توی این سن همینطوری میشن
زهرا
26 مهر 93 7:50
سلام عزيزم. دختر بچه بلده خودشو تو دل اطرافيان فرو كنه و اين باعث ميشه فكر كني هر لحظه بيشتر دوسش داري وگرنه از اول همونطوري جيگره فقط هر روز شيطنت هاي جديدتر از خودش نشون ميده تا دلبري كنه. خدا رو قسم ميدم بحق بزرگيش حسرت همه منتظرارو با بغل گرفتن بچه هاشون خاموش كنه, و به هر كس هر چي آرزو داره بده. الهي آآآمين
مامانی
پاسخ
آره واقعا هم همینطوره الهی آمین
زهرا
26 مهر 93 7:52
مباركه مباركه مباركـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم
مامان فاطمه
27 مهر 93 15:42
13 ماهگیت مبارک خانوم گل با یه قلب خشکل یه دست وجیغ وهوراو ارزوی شادی وسلامتی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم
مامان آرمیتا
28 مهر 93 7:11
شکفتن نوگل زیبایتان در دشتی از یاسهای مهربانی با نجوی سیمین آبشاران خجسته باد با آرزوی فردایی روشن و آفتابی برای کودک نو رسیده همیشه شاد و همیشه خندان باشید
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون از آرزوی قشنگت
مامان آرزو
1 آبان 93 18:44
مبارک باشه خانم گلی
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم