سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

برای ساره ی گلم

تولد بابایی

1393/8/3 22:47
نویسنده : مامانی
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

 

پنجشنبه اول آبان تولد بابایی بودمحبت

منم از صبح شروع کردم به تمیز کردن و مرتب کردن خونه

 

عصر هم با عمه زهرا و شما رفتیم تا برای بابایی کیک بخریم و کادوچشمک

بلاخره بعد از سر زدن به چند تا شیرینی فروشی کیکی که میخواستیم رو پیدا کردیم و خریدم

 

شب بابایی رفته بود ورزش و وقتی که برگشت من و شما لباسهای خوشگلمون رو پوشیده بودیم و آماده بودیم واسه یه جشن کوچولو

خیلی ذوق زده شد.خجالتجشن

باباحجی و مادر و عمه زهرا هم اومدن بالا و یه جشن کوچولو با هم گرفتیمآرام

 

امسال دومین سالی بود که شما توی جشن تولد بابایی حضور داشتی گلممحبتبوس

اینم کیک بابایی:خندونک

اینم کادوی من به بابایی (بازی فکریچشمک) خیلی فکر کردم چی بخرم تا متفاوت باشه و تکراری نباشهخندونک

که بعدش من و عمه زهرا نشستیم و با هم بازی کردیمقه قهه

دیروز هم یه کم از کیک رو بردیم خونه ی آقاجونینا و همه تولد بابایی رو تبریک گفتنخنده

پسندها (1)

نظرات (4)

دختر آسموني
4 آبان 93 9:16
عزيزم انشااله هميشه در كنار هم خوب و خوش باشين. راستي ايده كادوي تولد هم خيلي عالي بود.
مامانی
پاسخ
ممنون خانومی واقعا؟
مامان علی کوچولو
4 آبان 93 22:48
انشالله همیشه کنار هم خوش باشید
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون خانومی
مامان مبینا
8 آبان 93 15:01
تولد بابایی مباررررررررررررک
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزممممممم
خاله حدیثه
16 آبان 93 19:07
وای چه کیک قشنگی . ایشالله همیشه شاد باشید
مامانی
پاسخ