سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

برای ساره ی گلم

باز محرم رسید

1393/8/3 22:57
نویسنده : مامانی
311 بازدید
اشتراک گذاری

پرسيدم:ازحلال ماه، چرا قامتت خم است؟

آهي كشيد و گفت كه: ماه محرم است.

گفتم: كه چيست محرم؟ با ناله گفت:

ماه عزاي اشرف اولاد آدم استگریه

فرا رسیدن ماه محرم رو به همه ی دوستان نی نی وبلاگیمون تسلیت میگم و از همه التماس دعا دارم

 

ساره جونم

امسال دومین محرمی که تو هم در کنار مایی

پارسال خیلی بردمت مراسم عزاداری آقا امام حسین

انشاءالله که امسالم توفیق داشته باشیم با هم دیگه بریمغمگین

 

پسندها (6)

نظرات (6)

زهرا
4 آبان 93 7:41
سلام گلم. منم تسليت ميگم. لطفا عزاداري رفتين برا منم حتما دعا كنيد. التماس دعا دارم اونم خيلييييييييييييييييييييييييي زياد
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما، انشاءالله قابل باشیم شما هم ما رو توی این روزها یادت نره
دختر آسموني
4 آبان 93 9:14
السلام عليك يا ابا عبدالله. التماس دعا.
مامانی
پاسخ
چشم عزیزم، به همچنین
مامان آرزو
5 آبان 93 12:51
تسلیت میگم التماس دعا دارم
مامانی
پاسخ
محتاجم به دعا عزیزم
سمیه مامان اسماء کوچولو
6 آبان 93 23:57
خوشبحالت ساره جون دعا کن اسماء هم بتونه زیاد بره متأسفانه یه کم برامون سخته زیاد بریم عزاداری و من دلم لک زده برا روضه های هرشب محرم التماس دعا مامانی
مامانی
پاسخ
حالا امسال یه کم سخت شده کارمون آخه ساره جون همینطور میخواد راه بره توی روضه و نمیشینه واسه همین کمتر میتونم ببرمش روضه انشاءالله شما هم خیلی واسه ما دعا کن عزیزم
مامان راضی
7 آبان 93 23:39
التماس دعا خانومی
مامانی
پاسخ
انشاءالله شما هم برای ما دعا کن عزیزم
مامان مبینا
8 آبان 93 15:00
عزیزم التماس دعا داریم
مامانی
پاسخ
چشم عزیزم شما هم واسه ما دعا کن