سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

برای ساره ی گلم

عزاداری

1393/8/8 13:29
نویسنده : مامانی
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

این روزها مراسم عزاداری آقامون امام حسین(ع) همه جا برپاست

این چند شبه دو سه بار رفتیم روضه

 

یکشنبه شب رفتیم مسجد که هم عزاداری بود و هم قرائت حدیث کساء که هر هفته یکشنبه ها توی مسجد برگزار میشه شما هم آروم نشستی کنارم و با بهت و حیرت به همه جا نگاه میکردی و دور و بر خودم راه میرفتیتعجب

دوشنبه شب با خاله اشرفینا رفتیم مراسم عزاداری توی بزرگمهر (که ساجده اونجا مربی مهدکودکشونه واسه محرم)

اولش که رفتیم چراغها خاموش بود و شما جلوی خودم می ایستادی و نگاه میکردی و سینه میزنی (چند وقتیه یاد گرفتی سینه میزنی قربونت برم) اما بعد که چراغها رو روشن کردن شروع کردی به راه رفتن و اصلا نمی نشستی و منم مجبور بودم همینطور دنبالت راه برم و اصلا نگذاشتی بشینم تا می آوردمت کنارم تا بشینی پا میشدی و میخندیدی و می دویدی و میرفتی کنار نی نی های دیگهخسته

خلاصه که نفهمدیدیم روضه چی شدگریه

سه شنبه دیگه نرفتیم روضه گفتم میشینم توی خونه پای تلویزیون عزاداری میکنم آخه با این کارای تو که نمیشه روضه رفت اما آخر شب اینقدر پشیمون شدم که نرفتم خیلی دلم سوخت غمگین واسه همین گفتم هرطوری هست میرم روضه فوقش یه کم دنبالت راه میرم

دیشب دوباره با خاله اشرف و خاله مریم رفتیم روضه و چون شلوغ بود و امیرمهدی هم بود جایی نمیرفتی اما آخر کار دیگه خسته شده بودی و همینطور میگفتی بِ (یعنی بریم) و بای بای میکردی و جیغ میزدی تا بریمبای بای

امشب هم نمیدونم قسمتمون هست جایی بریم یا نه سوال

 

این چند روز تا توی تلویزیون مراسم عزاداری رو می بینی و حسین حسین رو میشنوی یا وقتی بهت میگیم ساره حسین حسین بگو شروع میکنی به سینه زدن الهی قربون عزادار کوچولوم برمگریه

الانم بیدار شدی و دیگه نمیگذاری بنویسم

راستی فردا یعنی جمعه 6 محرم مراسم شیرخوارگان توی سراسر کشوره که تصمیم دارم انشاءالله ببرمت به یاد علی اصغر حسین (ع)چشمک

خدایا فرج منتقم خون حسین مظلوم(ع) را برسان، الهی آمینخطا

پسندها (6)

نظرات (6)

زهرا
8 آبان 93 13:52
عزيزم قبول باشه. تو مراسم هايي كه شركت ميكني لطفا منم ياد كن مخصوصا تو مراسم شيرخوارگان حسيني
مامانی
پاسخ
قبول حق باشه انشاءالله چشم حتما گلم
مامانی بهار
10 آبان 93 15:33
روضه رفتنات قبول خدای مهربون و حضرت علی اصغر علیه السلامالتماس دعا
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونمممممم محتاجیم به دعا
مامان لیانا
10 آبان 93 21:41
دوستم عزاداریتون قبول ما رو یادت نره امین
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، چشم حتما. شما هم ما رو یادت نره
مامان آرزو
14 آبان 93 13:10
قبول باشه خانمی التماس دعا
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، محتاجم به دعا
مامانى عسل
15 آبان 93 10:18
عزادارى هات قبول باشه عزىزم مارو که فراموش نکردى
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم انشاءالله عزاداریهای شما هم قبول باشه اگه قابل بوده باشم به یاد همه ی شما دوستان نی نی وبلاگیمون بودم و واستون دعا کردم عزیزم
مامان راضی
21 آبان 93 15:52
قبول باشه عزیزم التماس دعا هر جا میری خانوم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتما شما هم ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارین