سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

برای ساره ی گلم

بلاخره هشتمی هم سر زد!!!!

1393/9/4 13:25
نویسنده : مامانی
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

الان که دارم برات مینویسم شما خوابیدی وگرنه نمیگذاشتی بشینم پای سیستمخندونک

 

بهت تبریک میگم الان 5،4 روزیه که هشتمین دندون کوچولوت هم سر زده و خودشو نشون دادهتشویقجشن

از وقتی که دندون کوچولوت سر زده مدام دستت توی دهنته فکر کنم میخوای دندونای آسیابتو دربیاریسوال

 

میگن سر زدن دندونای آسیاب خیلی سخته انشاءالله که بتونی این مرحله رو هم به خوبی پشت سر بگذاری عزیزممحبت

 

خیلی خیلی دوستت دارم گلکمبوس

پسندها (8)

نظرات (8)

مینا
4 آذر 93 19:53
هشتمين مرواريدت مبارك گل خوشبوي من
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممممممممم
عمه فروغ
4 آذر 93 20:43
مرواریدت مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون گلم
مامان لیانا
5 آذر 93 22:17
هورا هوراااااا مبارکه دندونات خاله جونم ایشاا.. که دندونای بعدیتم به راحتی و اسونی در بیاد عزیز دلم بوس برا ساره خوشگلن و مامانیش
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون خاله جونم انشاءالله
مامان لیانا
6 آذر 93 23:26
مامانی
پاسخ
مامان دلنیا
7 آذر 93 16:27
عزیزم مرواریدای نازن مبارک. راه رفتنتم مبارک. ایاشلله بهترین قدمارو توزندگیت برداری.
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونمممممممممممممممممم انشاءالله
مامانی بهار
7 آذر 93 18:22
سلام عزیزم مبارررررررکه دندون ساره ی خوشگلم.بهارمنم خیلی داره اذیت میشه همه چیز رو دهنش میبره یا گاز میگیره
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون، آره طفلکیا گناه دارن اما انشاءالله که دندونای سالم و خوبی داشته باشن
مامان علی کوچولو
12 آذر 93 14:06
مبارک مبارک عزیزم ,انشالله که بقیه دندوناتم اذیتت نکنن
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونممممم انشاءالله
هستی مامی
16 آذر 93 9:34
سلام ساره خوشکلم خوبی؟ مبارکههههههههههههههههههههههه خانومی اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن دوست جونی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خاله جونممممم چشم حتما سر میزنم