سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

برای ساره ی گلم

اولین اسمی که یاد گرفتی

1393/10/11 19:48
نویسنده : مامانی
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

ببخش که نتونستم این چند روزه بیام و وبت به روز کنم آخه اصلاً فرصت نمیکنمغمگین

 

اولا به این خاطر که خیلی شیطون بلا شدی و تا بیداری من اصلا نمیتونم پای سیستم بشینم الانم خوابی که من نشستم وگرنه ...خندونک

 

دوما اینکه وقتایی که فرصت میکنم یا باید بشینم قرآنمو بخونم یا اینکه بشینم و کارای عقب افتاده ی چرممو بکنم خلاصه اینکه خیلی خیلی وقتم پر شده و روزها هم که کوتاهه و انگار به هیچ کاری نمیرسمسوالتعجب

بگذریم:

 

بذار اول بگم اولین اسمی که حدود یه هفته میشه که یاد گرفتی ساجده است که میگی داجده جشنتشویق

همینطور توی خونه راه میری، جالبه حتی وقتی هم که خیلی حرص میخوری و یه چیزی رو میخوای دستاتو مشت میکنی و داد میزنی داجده!!!خنده

ساجده خیلی دوستت داره و کلی باهات بازی میکنه و بغلت میکنه از همون موقعی که کوچولو موچولو بودی تا حالا کلا خیلی بچه دوسته شاید به همین علته که اول از همه اسم اونو یاد گرفتی با اینکه اسم سختی هم هست!چشمک

 

دیگه از کارات بگم که یاد گرفتی یه چیزی رو که دوست داری و نمیخوای به ما بدی تا میخوایم ازت بگیریم فرار میکنی و توی دستت محکم میگیریش و میگی منهقه قهه

 

خودت دستاتو جلوت میگیری و انگشتاتو میشماری وقتی میگم یک، میگی دا (یعنی دو)، دِه (یعنی سه)تشویق

 

دیگه اینکه خیلی شعر چشم چشم دوابرو رو دوست داری و وقتی برات میخونم کلی ذوق میکنی و خودت هم میگی چِش چِش بوس

کلا عاشق اینی که برات شعر بخونم و گوش بدیمحبت

 

وقتی ماست میخوای عمه بهت میگه ساره ماست میخوای نمیتونی بگی بله میخوام سرتو تکون میدی و میگی اومچشمک

 

دیگه اینکه این روزها کارت شده عکسای کیف منو بریزی بیرون و برای هر کدومش کلی ذوق میکنی و بعدش میدی به من و میگی بِدیر (بگیر)

 

تا از خواب بیدار میشی یا وقتی که میایم توی خونه میدوی و اسباب بازیهاتو پخش اتاق میکنی و بازی میکنی عاشق عروسکاتی مخصوصا عروسک کلاه دار کچلت که صداداره اول از صداش میترسیدی و فرار میکردی و حتی گریه هم میکردی اما الان بغلش میکنی و همینطور میخوای برات دکمه شو بزنیم تا بخونهمحبت

 

این روزها دیگه نمیذاری گیر یا تل به سرت بزنم و تا میزنم برمیداری!

 

راستی این چند وقتی که نیومدم چند تا مناسبت هم بود که گذشت اول 28 صفر شهادت امام حسن مجتبی(ع) و پیامبر اکرم(ص)، بعدشم شهادت آقا امام رضا(ع) که روز سی ام صفر بود با هم رفتیم روضه انشاءالله که خدا قبول کنهآرام

 

روز 29 صفر هم من آش پختم و همه ی خاله ها و عمه ها و زنعمو و زنداییهات رو هم دعوت کردم و دور هم بودیم و شما و امیرمهدی و محمدجواد هم مدام میخواستین برین بیرون و باید کلی مواظبتون میبودیم!خسته

 

امسال شب یلدا نداشتیم آخه مصادف بود با شام 28 صفر که ما رفتیم روضه خونه ی دایی من، البته بعدش که اومدیم خونه عمه و بچه هاش و عمو احمدم اونجا بودن و یه کم دور هم بودیم و قرار شد یه صندوق قرض الحسنه ی فامیلی افتحاح کنیم و شام جمعه ی گذشته طی یه جلسه ی رسمی با حضور بقیه ی عموها و زنعموها این کار انجام شد انشاءالله که دوام داشته باشهخندونک

 

فعلا چیز دیگه ای یادم نمیاد

میخواستم عکس جدید ازت بگذارم اما متأسفانه دیروز گوشیم خراب شد و فکر کنم ویروسی شده و همه ی عکسایی که جدیدا ازت گرفته بودم هم پاک شدهگریه

 

انشاءالله هر چه زودتر عکسای جدیدی ازت میگذارم

خیلی خیلی دوستت دارم عزیزمبوس

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

♥ایدا♥
11 دی 93 19:52
سلام به وب منم سر بزن اگه با تبادیل لینک موافقی خبر بده
مامانی
پاسخ
سلام چشم حتما
مامان دلنیا
14 دی 93 10:45
الهی فدای شیرین زبونیت برم خاله جون . فدای صورت ماهت . اره عزیزم دلنیا هم مث قبل نمیذاره واسش گیر بزنم به موهاش باید کلی هواسشو پرت کنم. عزیزم خیلی شبیه همن این دخملا. دلی ما هم عاشق چشم چشم 2ابروه. منتظر عکسای ناز دخملمون هستم . مامانی زودی عکساشو بذار منتظرم. بوووووووووووووووووووووووووس
مامانی
پاسخ
خدانکنه خاله جونم انشاءالله خدا همشون رو در پناه خودش حفظ کنه چشم عزیزم
مامانى عسل
14 دی 93 20:33
سلام دوست خوبم دختر یکی یه دونه من در جشنواره شرکت کرده و چند روزی به پایان جشنواره نمونده و عسل به رای و حمایتت نیاز داره.خوشحال میشم عدد 90 رو به شماره 1000891010 پیامک بزنی و بهش رای بدی.
مامانی
پاسخ
شرمنده عزیزم دیر اومدم به سایت سر زدم و نظرت رو تازه دیدم
دختر آسمونی
21 دی 93 13:34
شیرین زبون کوچولو. عسلی شیرین تر از عسل. می بوسمت.
مامانی
پاسخ
مامان راضی
24 دی 93 21:49
ماشالا به شیرین زبونیهای دخملی خدا حفظش کنه .
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم انشاءالله خدا همه ی نی نی هامون رو در پناه خودش حفظ کنه