سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای ساره ی گلم

روز مادر مبارک!

1394/1/22 22:15
نویسنده : مامانی
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

دیروز روز تولد حضرت زهرا و روز زن و روز مادر بود امسال دومین سالی بود که طعم شیرین مادربودن رو میچشیدم و با تمام وجود حس میکردممحبت

انشاءالله خدا به برکت وجود نازنین مادرمون حضرت زهرا(س) به همه ی اونایی که در آرزوی مادرشدن هستند طعم مادرشدن رو بچشونه و عیدیشون رو بده الهی آمین

شب میلاد حضرت فاطمه(س) یعنی پریشب بابایی در حالی که یه کیک خریده بود به خونه اومد کیکی که روش نوشته بود همسرم دوستت دارممحبت

خیلی خوشحالم کرد دستش درد نکنهبوس

 

بعدشم با بابایی و شما رفتیم پایین و یه مقداری از کیک رو هم بردیم و به مادر و عمه فاطمه که اونجا بودند روزشون رو تبریک گفتیمتشویق

 

دیروز مادرینا رفتند صحرای باباحجی و آش پختند که ما به خاطر اینکه بابایی کاراش عقب افتاده بود و باید به کاراش میرسید نرفتیم و توی خونه بودیم و شما هم حسابی حوصله ات سر رفته بودخطا

نزدیک اذان مغرب بود که آماده شدیم و یه بسته شیرینی خریدیم و رفتیم خونه ی آقاجونینا واسه تبریک عید و شما کلی ذوق کردی و اونجا بازی کردیجشن

خاله اشرف یه سبزی خردکن برای خانومجون خریده بود که ما هم یه مقداری از پولش رو دادیم

خلاصه که امسال هم روز زن و روز مادر گذشت

امیدوارم بتونم مامان خوبی برات باشم و بتونم تا اونجایی که از دستم برمیاد برای تربیت صحیحت تلاش کنم

 

عزیز دلم

هر روز کارای جدیدتری یاد میگیری

 

چند وقتیه بهت که میگیم ساره مامانی رو دوست داری؟ سرت رو تکون میدی و میگی اوم میگم بگو بله میگی بَئه میگم چندتا؟ دستات رو جلوت میگیری و میگی دَتا و من کلی ذوقتو میکنم و توی آغوشم سخت فشارت میدم بقیه رو هم که ازت میپرسم همینطور جواب میدی الهی قربونت برممحبت

 

امام چهارم و پنجمت رو هم یاد گرفتی و میگی دَدّا یعتی سجاد و بادِر یعنی باقر و قشنگ با دستات نشون میدی و میشماری

 

بعضی وقتا از پشت سر میای بغلم میکنی و میگی عدیدم و من انگار تمام دنیا رو با این حرکتت بهم میدنبوس

 

این روزها توی کار کردن با گوشی حسابی ماهر شدی هر چند دیگه خیلی کم گوشی رو بهت میدم و قایمش میکنم که نبینی اما اگه ببینی یا زنگ بخوره اینقدر گریه میکنی که مجبور میشم بهت بدم

یاد گرفتی قشنگ فیلم های گوشی رو میاری و هر کدوم رو خواستی انتخاب میکنی و بعدشم میبری و وقتی میگم بده تا بریم دَدَ قشنگ برنامه ها رو میبندی و قفلش میکنی و میدی دست من

 

تلویزیون هم که یه کنترل برای خودش داره و یکی واسه دستگاه دیجیتال قبلا وقتی میبردی روی حالت تلویزیون و تصویر خراب میشد نمیتونستی درستش کنی اما حالا قشنگ از توی منوی کنترل میری و قسمت AV رو انتخاب میکنی و بعدشم دکمه ی EXIT رو میزنی تا صفحه به حالت اولش برگرده الهی قربونت برم که اینقدر باهوشیمحبت

 

دیگه بگم از شیطنتات که یاد گرفتی در خونه رو میری باز میکنی دست میندازی توی زنجیر در و در رو باز میکنی و میدوی میری توی کوچه و تا میره من بهت برسم تا سر کوچه رفتی اگه حواسم بهت نباشه و مجبوریم پشت در رو بندازیم تا در رو نتونی باز کنی

 

عاشق اینی که بری توی حیاط یا روی پشت بام و توی هوای آزاد بازی کنی

توی کالسکه ات که میگذارمت دیگه نمیخوای بشینی و یه کم که میشینی پا میشی و میخوای بیای بیرون

 

وقتی بیرون میریم میخوای خودت راه بری و دیگه نمیخوای بغلت کنم وقتی هم که راه میری خیلی تندتند میدوی و به هر ماشینی که میرسی میخوای درش رو باز کنی یا به چراغاش دست بگذاری و به هر در خونه ای که میرسی میخوای در بزنی و خلاصه کلی باید دنبالت توی کوچه بدوم تا تو راه بری و خوش باشیخسته

 

فعلا هم از خواب بیدار شدی و دیگه باید بیام سراغت چون همینطور میخوای بیای و سیستم رو خاموش کنی و من نمیگذارم و گریه میکنی

خیلی دوستت دارم عزیزم

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سیده نرجس
22 فروردین 94 22:43
سلام خاله جون وبتون خوشجل.امیدوارم همیشه موفق باشید.اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرم کنین خاله جون.بآرزوی سالی پراز خیر وبرکت واسه شما وکوشولوتون.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم شما لطف داری چشم حتما ممنون که بهمون سر زدی
مامان دلنیا
23 فروردین 94 12:24
مادرها شبیه به نخ تسبیح میمانند نسبت به دانه ها کمتر خودنمایی میکنند اما اگر نباشند هیچ دانه ای کنار دیگری نمیماند خدایا نخ هیچ تسبیحی پاره نشود دوست خوبم روزت مبارک
مامانی
پاسخ
خیلی قشنگ بود واقعا هم همینطوره ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
عمه فروغ
23 فروردین 94 13:20
روز مادر رو با تاخیر تبریک میگم ان شاا.. همیشه زنده باشید و سایتون بالا سر دختر گلتون باشه.ای جوووووونم به ساره باهوشامان از این گوشی که همه بچه ها عاشقش هستند
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممم
ĸoѕαr
30 فروردین 94 21:16
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم
مامانی
پاسخ
سلام شما لطف داری چشم حتما بهتون سر میزنم ممنون که به وب دخملی من سر زدی