سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای ساره ی گلم

عروسی خاله راضی

1395/3/28 12:18
نویسنده : مامانی
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز 28 خردادماهه و بیشتر از دو هفته هست که عروسی خاله راضی شده

سه شنبه 11 خردادماه عروسی خاله راضی بود و خداروشکر به خوبی و خوشی گذشت.آرام

چند روزه که میخواستم بیام و این پست رو بگذارم اما انگار توی این ماه مبارک رمضان حال هیچ کاری رو ندارم چشمک

 

شما که از چند روز قبل از عروسی تا بعد از عروسی کلی خوشحال بودی و همش میگفنی عروسی داریم هولولو و دست میزدی و میخندیدی.خنده

شب عروسی هم لباس عروس قشنگت رو که برات خریده بودم پوشیدیمحبت (لباسی که هر روز میرفتی سر کمدت و میگفتی لباس عروسیمو بپوشم بماند که هنوز هم این کار رو میکنی و خیلی وقتا لباست رو میپوشی و کلی میچرخی و میگی لباس عروسیمو پوشیدمفرشته)

 

آرایشگاه هم رفتیم اما خوب چون موهای شما کوتاه بود کاری نشد روی موهات بشه و آرایشگر فقط یه سشوار برات کشید و تلی که برات خریده بودم رو روی موهات گذاشت و گیر بهش زد که همونجا توی آرایشگاه موهات رو به هم زدی و تلت رو برداشتی.غمگین

 

آخرشب هم توی ماشین خوابت برد و با بابایی رفتی خونه و من خونه ی آقاجونینا بودم و فردا نزدیک ظهر بود که اومدم دنبالت و آوردمت خونه ی آقاجونینا و حسابی بازی کردی با بچه هاجشن

 

الان هم دیگه باید پاشم آخه بابایی برات تابت رو بسته و شما هم لیوان آب دستته و داری آبش میکنی و میخوای همه جا بریزی آخه عاشق آبی و فقط دوست داری آب بازی کنی و الان همه ی لباسات رو خیس میکنیمتفکر

 

اینم دو تا عکس از عروس خانوم خوشگل من:محبت

محبتبوسمحبت

خیلی دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممحبت

پسندها (3)

نظرات (0)