سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

برای ساره ی گلم

ذوق مادرانه ی من برای تکالیف دخترم🤣

1398/12/10 20:20
نویسنده : مامانی
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دیروز رفته بودیم خونه آقاجون اینا.

تکالیفت رو هم نوشته بودم تا انجام بدی.

تا بعدازظهر که داشتی با یگانه بازی می کردی.

من داداشی رو بردم توی اتاق بخوابونم و شما هم با یگانه قرار شد توی سالن بخوابی.

نیم ساعتی که گذشت اومدی توی اتاق کنارم و آروم صدام زدی. گفتم بله؟ گفتی مامانی من خوابم نمیاد میخوام بنشینم تکالیف رو انجام بدم!!! گفتم باشه برو انجام بده.

دفترت رو آوردی و پرسیدی که چکار باید بکنی.

چشم هام چهارتا شده بود!!!🙄

سابقه نداشت که خودت بدون اینکه من کلی بهت بگم بشینی پای تکالیفت😁

نشستی تا آخر تکالیفت که ۵ صفحه ای بود انجام دادی.

اینقدر ذوق کرده بودم که خواب هم از سرم پرید.🤗

ببین چه می کنی با من دخترِ خوب که برای یه بار انجام خودجوشِ تکالیفت اینقدر ذوق زده شدم.😁

یعنی مصداق ضرب المثل به مرگ می گیرنت تا به تب راضی بشی شدم🤣

همیشه همینطور باش گلم😘


 

پسندها (14)

نظرات (9)


10 اسفند 98 20:58
 آفرین گل دخملی😘😘موفقیت های بیشتر😍
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم.😍
مامان آیسلمامان آیسل
10 اسفند 98 21:44
ساره گل ما همیشه مثبته❤️
مامانی
پاسخ
نظر لطف شماست😊

11 اسفند 98 3:11
آفرین به ساره خانم!
mahsamahsa
11 اسفند 98 9:34
آفرین به ساره جان گل❤️
mahsamahsa
11 اسفند 98 9:36
آفرین ساره خانم گل💚  
mahsamahsa
11 اسفند 98 9:58
افرین به ساره خانم گل😘
مامانی
پاسخ
😍😍😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
14 اسفند 98 10:41
اي جانم🥰🌺
یلدا
20 اسفند 98 9:15
هزار ماشالله یه این خوشگل خانم شما که درس خون باشی مامانی دیگه نباسد هیچ غمی داشته باشه برا درس امیر عباس گل.
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
مامان صدرامامان صدرا
28 اسفند 98 23:39
ای جان وقتی آیه ی خواب میاد بچه ها زود دست بکار میشن تا تکالیف انجام بدن 😂😂
مامانی
پاسخ
😁😁😁