سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

برای ساره ی گلم

ساره بعد از حمام

1392/11/10 20:10
نویسنده : مامانی
328 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

الان تو خوابی و بابایی هم رفته ورزش، منم از فرصت استفاده کردم و اومدم از امروزت برات بنوسم

امروز صبح ساعت 10 من داشتم باهات بازی میکردم و حرف میزدم که مادر تلفن زد و گفت ساره رو بیار ببرمش حمام، منم آماده ات کردم و رفتیم پایین(آخه خونه ی ما طبقه بالای خونه ی مادریناست) تا بری حمام

حمام کردن و آب رو خیلی دوست داری، توی حمام اصلاً گریه نمیکنی به جز وقتایی که گرسنه ات باشه و شیر بخوای!!

بعد هم از حمام آوردمت بیرون و لباساتو بهت پوشوندم و توی آفتاب نشستم و بهت شیر دادم، تو هم خوابت برد و چه خواب قشنگی

 

خواب ساره بعد از حمام

 

بعد هم آوردمت بالا و تا تو خواب بودی منم ناهارو آماده کردم (ماکارونی) امروز بابایی هم زود اومد خونه و تو که بیدار شدی کنار بابایی بودی تا من غذا پختنم تموم بشه

بعدازظهر مادر ختم انعام داشت (ختم انعام خانوادگی فقط عمه هات و زن عموهات که هر ماه خونه ی یکیمون برپا میشه البته بدون حضور آقایان!!!)، با هم رفتیم پایین، اونجا هم کلی باهات حرف زدند و بغلت کردند

نیم ساعتی هم خوابیدی اما زود بیدار شدی

بعد هم اومدیم بالا، چون خوابت میومد و توی شلوغی خوابت نمیبرد و کلافه شده بودی

حالا هم بیدار شدی و دیگه نمیذاری من بنویسم، فعلا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهتاب
11 بهمن 92 1:00
سلام عزیزم ماشالا نی نی نازی داری خدا حفظش کنه ای جونم چه خوابی رفته طلا خانوم مامانی اگه دوست داشتی پیش ما بیا خوشحال میشیم
مامانی
پاسخ
مرسی خانوم گل که بهمون سر زدی، حتما بهتون سر میزنم
مامان راضی
11 بهمن 92 12:02
چه خواب نازی ای جانممممممممممممممممممممممم از طرف من حتما ببوسش فداش شم
مامانی
پاسخ
نظر لطفته عزیزم حتما انشاءالله که یک ماه دیگه محدثه جون خوشگل و مامانی رو ببینیم
مامان شیما
11 بهمن 92 20:27
سلام دوست عزیز چه نی نی نازی داری خدا حفظش کنه خوشحال میشم به وبمون سر بزنی امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون نظر لطفته منم امیدوارم دوست خوبی برای شما باشم
زهرا
12 بهمن 92 15:53
سلام سلام سلام.اول اینکه شرمنده دیر جواب دادم جون خونه نبودمدوم اینکه ساره خانومو از طرف من ببوسسوم اینکه هر کس دوست باشه بهم سر بزنه و قابل بدونه با اتخار رمز میدم بهشبا اجازه لینکتون میکنم تا فراموش نکنم و زود زود سربزنم بهتونحالا برو خصوصی
مامانی
پاسخ
سلام سلام صد تا سلامدشمنت شرمنده خانوم گلچشم حتماممنون که رمز دادی از این به بعد بیشتر سر میزنم بهتونمنم شما رو لینک کردم تا بیشتر با هم دوست بشیم
مامان شیما
12 بهمن 92 19:04
ممنون دوست عزیزملینک شدی عشقم
مامانی
پاسخ
بابای ثمین زهرا
13 بهمن 92 18:30
ماشالله.چه دخمل نازی.خدا براتون حفظش کنه.انشالله.
مامی ارمیا
15 بهمن 92 12:38
عافیت باشه عروسک کوچولو....