سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

برای ساره ی گلم

جشن تکلیف پارسال دخترکم😉😁

1402/12/26 22:11
نویسنده : مامانی
131 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

امروز داشتیم با هم صحبت می کردیم

گفتی مامانی شما پارسال جشن تکلیف قشنگی برای من گرفتین هیچ کدوم از بچه ها چنین جشنی نگرفتند.

خیلی خوشحال شدم که جشن تکلیفت اینقدر خاطره ی خوبی برات رقم زده

الان یهویی یادم اومد که پارسال اصلا عکس و حرفی از جشن تکلیفت توی وبلاگت نزدم.

پارسال اواسط خردادماه تکلیف شدی و چون داداشی هم جشن تولدش ۲۸ خرداد بود با هم جشنتون رو گرفتیم و دو تا کیک گرفتیم و همه رو دعوت کردیم و کلی خوش گذشت بهمون.

چند هفته ای درگیر برپایی تزیینات جشن بودیم.

ست جشن تکلیفت فرشته بود و روز جشن هم نجمه اومد و با هم بادکنکا رو باد کردیم و دکور چیدیم.

با خاله راضی یه عروسک خوشگل هم با مخلفاتش برات درست کردیم و بهت هدیه دادیم که خیلی دوستش داشتی.

خلاصه که جشن خیلی خوبی بود.

حالا چند تا عکس هم برات می‌گذارم البته بیشتر عکس ها روی کامپیوتره و چندتایی بیشتر توی گوشی ندارم👇

کیک جشن تکلیفت👆

سه ماه دیگه میشه دو سال که تکلیف شدی.

پارسال تمام روزه هاتم گرفتی.

امسال هم داری روزه هات رو میگیری. بديش فقط اینه که خوابت نمی‌بره وقتی که روزه ای و برای همین زمان برات دیر میگذره اما برای همینم فکر کردی و برای اینکه زمان بگذره خودت رو مشغول می‌کنی و همینطور آموزش شیرینی و کیک میبینی که عاشقشی.

خداییش خودتم خیلی خوب میپزی.

مثلا امروز کیک خیس شکلاتی درست کردی که انگشتامونم باهاش میخوایم بخوریم👇

خیلی دوستت دارم دخترکم

نفسم به نفست بند است و آرزوهای زیادی برات دارم.❤️❤️❤️

پسندها (4)

نظرات (0)