سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

برای ساره ی گلم

27 ماهگیت مبارک گلمممممممممممم

1394/9/27 19:26
نویسنده : مامانی
591 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

سال و ماهگیت مبارک گلم

 

روز به روز بزرگتر و شیرین تر از قبل میشی و با شیرین زبونیهات دلمون رو میبریمحبت

اول از همه بگم که موهات بزرگ شده بود و چون شما نمیگذاشتی ببندم و گیر به سرت بزنم مجبور شدیم چهارشنبه گذشته بریم کوتاهش کنیم انشاءالله تا عید دوباره موهات بلند میشه و قشنگتر از قبل میشیچشمک

البته مامانی هم موهاش رو کوتاه کرده غصه نخوری هاخندونک

 

دیشب رفتیم خونه ی دایی سیدعلی که هم حدیث کساء بود و هم تولد فاطمه سادات (البته 23 ام تولدش بود که با دو سه روز تاخیر براش تولد گرفتن) خیلی خوش گذشت فقط حیف که بابایی نتونست بیاد.تشویق

 

حالا بریم سراغ شیرین کاریهای شما:

 

مواظب باش رو میگی مُباببه باش بعضی وقتا هم توی ب میمونی و نمیتونی تمومش کنی و میگی مُبابببب...خندونک

 

یک ماهی میشه که سوره ی توحید (قل هوالله) رو حفظی و قشنگ میخونی دفعه اول که خوندی باورم نمیشد آخه هیچوقت کامل نخونده بودی و فقط من برات میخوندم و تو آخر آیه رو میگفتی و فکر نمیکردم بلد باشی الهی قربونت برم عزیز دلم.بوس

 

توی ده شلمرود رو هم بلدی و تا برات میخونیم آخراش رو میگی وقتی میرسی به حسنی میای ... اینطوری میگی حسنی میای حمام؟ نه نه بعدش میگی سرتو با چی میشوری شامپو گلرنگ و ما کلی ذوقتو میکنیم و میخندیم.خنده

 

میری دستاتو بالای بخاری میگیری و میگی خشک بشه گرم بشه میگم از کی یاد گرفتی میگی مِثِ عمهبوس

من عادت دارم بیشتر اوقات جلوی بخاری می ایستم اولا میگفتی بِبَر قاقه (بیا اینور داغه) اما الان قشنگ میگی برو داغهتعجب

 

همیشه برات شعر میخونم و میگم دوستت دارم ساره کوچولو تو هم یاد گرفتی و تا بهت میگیم ساره شعر بخون میگی دوستت دارم ساره اوچولومحبت

 

دیگه اینکنه عاشق بازی کردنی این روزها بازی قایم باشک خیلی با هم بازی میکنیم میری سرتو میذاری روی مبل و میشماری 10، 20، 30، 40، 50، 60، 7، 9، 10 بعدش مگی اومدم و میای دنبال من میگردیم و پیدام میکنی.چشمک

 

عموزنجیرباف هم بازی میکنیم و خیلی دوست داری وقتی میگی چی چی آورده میگم نخود و کشمش نمیگذاری تموم میشی و میپری و میگی بع بع بع بعقه قهه

 

تا یه چیزی رو میبینی و دوستش داری و به نظرت قشنگه میگی چه خوشمله.محبت

وقتی میخوای بگی یه کاری یا یه چیزی اشتباهه میگی اشتابیه.چشمک

 

دیگه فعلا همینا رو یادمه انشاءالله اگه بازم یادم اومد میام و برات مینویسم.

دوستت دارم عزیزم.محبتمحبتمحبت

 

حالا بریم سراغ عکسات:

قبل از کوتاه شدن موهاتبوس

ساره در حال بیرون ریختن عکسهای کیف مامانی:خنده


محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

ساره و زینب خونه عموخندونک

ساره با کلاه و شال شمیمعینک

ساره بعد از کوتاه شدن موهاشمتفکر

دخترم عاشق پفیلاست و وقتی من بیرون میرم میگه مامانی پفیلا بخرمحبت

زینب، ساره و حدیث خونه ی عمو احمدچشمک

پسندها (3)

نظرات (6)

مهدیه
27 آذر 94 22:13
ای خدااااااااااااااا چه نازه ماشاالله هزارالله اکبرچشم حسودش کور خدا براتون نگهش داره این ساره خانومتونو
هستی مامی
7 دی 94 10:51
سلام ساره گلم با تاخیر 27ماهگیت مبارک خاله جونممم
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون گلممممممممم
هستی مامی
7 دی 94 10:51
راستی تلگرام نداری؟ بچه های کانون گروه زدن دور همیم اگه داری خصوصی بده شمارتو. اددت کنم
مامانی
پاسخ
چرا عزیزم باشه حتما برات میفرستم
مامان دلنیا
11 دی 94 20:10
سلام عزیزم 27ماهگیت مبارکهههههههههههههههههههه کوتاهی موهاتم مبارک فدای شیرین زبونیت خاله خیلی ناز حرف میزنی ماشالله
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون لطف داری دلنیاجون رو از طرف من ببوس
مامان سونیا
14 دی 94 15:59
عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا
مامان علی کوچولو
4 بهمن 94 15:29
عزیزم چقد با موهای کوتاه تغییر کردی.مبارکت باشه
مامانی
پاسخ