سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

برای ساره ی گلم

دندان های دائمی ساره جون

1397/11/18 12:08
نویسنده : مامانی
532 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم بعد از کلی تاخیر سلام!😶

خیلی دلم میخواد زود به زود بیام وبت رو به روز کنم اما هم اینکه حالم اصلا خوب نبوده و هم اینکه میگن اشعه ی گوشی برای نی نی بده و من تا جای ممکن از گوشی استفاده نمی کنم.

یه خبر خوب و جالب😁

چهارشنبه ی هفته ی پیش یعنی دهم بهمن ماه ۹۷، اولین دندان شیری شما افتاد، یعنی در اصل خودت اونو کشیدی🤔

بیشتر از یک ماه بود که دو تا از دندانهای جلوی پایینت لق شده بود و پشتش هم دو تا از دندان های دائمیت سر زده بود اما نمی افتاد.


چهارشنبه دیگه واقعا لق لق بود و با دستی که بهش زدی دندانت از جا دراومد.😊

برای خودم و اطرافیانم عجیبه که اینقدر زود داری دندان درمیاری. دو تا دندان آسیاب هم درآوردی. مبارکت باشه عزیزم.

امیدوارم دندانهای دائمیت سالم باشن و دیگه مشکل دندانهای شیریت رو نداشته باشن.🤔

دکتر هم رفتیم، چون ترسیدیم دندانهایی که پشت این دندانهای لق سر زده کج دربیان اما آقای دکتر گفت که هیچ مشکلی برای دندانهات پیش نمیاد و باید کشک و شیر و ماست بیشتری بخوری و از دندانهات مراقبت کنی.☺

پنجشنبه هم دندان لق بعدیت هم توسط بابایی افتاد.🙄

دندانهای دائمیت داره کم کم میاد جلو و جای خالی دندانهات رو پر میکنه.😚
راستی گفتی باید به خاطر دندانهای من شیرینی بخرید بابا برات خرید اینم عکست با شیرینی در دستت👇


دیگه کم کم داری بزرگ میشی. اصلا باورم نمیشه.

در مورد نی نی هم شما عاشقشی و همش مراقب منی و انتظار اومدنش رو میکشی.

دست روی شکم من میکشی و بوسش میکنی (البته از روی لباس😄) و هر روز یه اسم جدید براش انتخاب میکنی.

دوست داری آجی باشه و میگی دوست دارم به من بگه خواهر😁

میگی مامانی من اول خدا رو دوست دارم، بعدش نی نی رو، بعد شما رو و بعد بابایی رو، وقتی میگم منو بیشتر دوست داری میگی نه مامانی نی نی رو بیشتر از شما دوست دارم و میخندی. فدای تو بشم گلم. امیدوارم بعدا هم اینقدر دوستش داشته باشی.😊

چند وقت پیش رفتم یه کم لباس و وسایل موردنیاز برای نی نی خریدم وقتی اومدم همش رو دیدی و کلی ذوق کردی. فرداش هم یکی از طبقات کمدت رو خالی کردی و گفتی اینجا مال نی نی، و بعد هم وسایل نی نی رو توش چیدی. زینب اومده بود اینجا، نشونش دادی و گفتی بیا وسایل آجیم رو ببینی. بعد هم گفتی کاش نی نی مون دختر باشه😊

البته دیشب میگفتی مامانی نی نی مون چه آجی باشه چه داداش دوستش دارم.😉

خوب فکر میکنم برای این پست کافی باشه.

خیلی دوستت دارم عزیزممممممممم😙

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
19 بهمن 97 11:42
😘
‌دندون نو مبارک. 
مامانی
پاسخ
مرسی گلممممم😘
عمه فروغعمه فروغ
19 بهمن 97 11:44
ای جان به این آبجی خوش ذوق😍
ان شالله دندونای دائمی بسلامتی بیرون بیان
مامانی
پاسخ
ممنون گلم از لطفت😘
انشاالله💗