سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

برای ساره ی گلم

آقاجون از پیش ما رفت🥺

1402/3/14 10:56
نویسنده : مامانی
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم دخترکم

امروز بعد از مدتها دوباره به وبلاگت سر زدم.

نزدیک دو سال است که برایت ننوشته ام.
چقدر بزرگ شده ای.
و من این روزها چقدر دلتنگم.
۲۶ اردیبهشت امسال غم انگیزترین روز زندگیم بود.🥺 روزی که غمی جانکاه بر دلهایمان گذاشت. غم از دست دادن پدر برای من.😭

دختر گلم
دلم نمی خواست بعد از این مدت طولانی که برایت ننوشته ام از غم برایت بگویم اما دلم خیلی تنگ است.
انگار قلبم نمی تواند این غم را تاب بیاورد.😔
انگار ذهنم نمی خواهد بعد از حدود ۲۰ روز باز هم قبول کند که آقاجون دیگه پیش ما نیست.🥺
چقدر سخت است غم بی پدری. چقدر سخت است که هر لحظه را فقط با خاطراتش سپری کنی.

چاره ای نیست.
باید زندگی کرد.
دعا می کنم خدا صبرمان دهد.

امیدوارم حالم بهتر شود و برایت از این دو سالی که ننوشته ام بنویسم.
خیلی دوستت دارم عزیزم.

پسندها (9)

نظرات (6)

آویناآوینا
14 خرداد 02 12:04
خدا بیامرزد ایشان را،قرین رحمت الهی انشالله
مامانی
پاسخ
سپاس فراوان🌸
مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
15 خرداد 02 8:05
از صمیم قلب تسلیت عرض می کنیم؛ ما رو در غم خودتون شریک بدونید 😔💐
مامانی
پاسخ
ممنون بابت اظهار همدردیتون
و ممنون از اینکه مثل همیشه همراهمون هستید.

21 خرداد 02 0:10
سلام. خدا رحمتشون کنه. ناراحت شدم. من یه ماه پیش اینا دنبال تون کرده بودم دیدم آخرین پست تون تولد 8 سالگی ساره بود ولی خوشحال شدم برگشتید.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون بابت ابراز همدردیتون
منم دلتنگ شده بودم اما خوب شرایط انگار اجازه نمیداد خیلی سر بزنم. 
ممنون که به یادمونین💞
mahsamahsa
12 تیر 02 12:13
خدا رحمتشون کنه
مامانی
پاسخ
سپاس دوست گلم
عمه فروغعمه فروغ
22 تیر 02 17:08
روحشون شاد و در آرامش
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم😔
مامان آیسلمامان آیسل
12 مرداد 02 0:36
سلام دوست عزیزم...اتفاقی به وبلاگتون اومدم و این پست رو دیدم...درست در پنجمین سالگرد پدرم...خدا رحمتشون کنه...مکانشون جنت...خدا صبر بده
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم
ممنون بابت تسلیتتون
خدا پدر شما رو هم رحمت کنه
غم از دست دادن پدر واقعا سخته🥺