سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

برای ساره ی گلم

ساره و بازی

1393/4/23 15:23
نویسنده : مامانی
388 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلاممحبت

این روزها فقط دوست داری باهات بازی کنیم اسباب بازیهات زود برات تکراری میشه و دوست داری همش چیزای جدید جلوت بگذاریمخندونک

دو سه روز پیش رفتم از توی کمدت بلاکهای بازیتو آوردم ببینم دوست داری یا نهسوال

اول چند تا دونه شو آوردم زیاد رغبتی نشون ندادی و زود ازش خسته شدی اما بعد که سطلشو آوردم کلی ذوق کردی و باهاش بازی میکردیخنده

کلی تعجب کرده بودی:تعجب

توی دهنت میکردی ببینی چیه:سوال

دیگه کم کم بهش عادت کردی و باهاش بازی میکردی:چشمک

حالا این چند روزه یه کم باهاش سرگرم میشی همش از توی سطل میریزی بیرون و همینطور به زمین میزنی تا صدا بده کلا عاشق اینی که یه صدایی ایجاد کنی زود خسته میشی و میخوای بری اما وقتی میبینی من نشستم و دارم چند تا شو روی هم سوار میکنم و یه چیزی درست میکنم برمیگردی و از من میگیری و خرابش میکنیخنده

همینطور دوست داری برداری و طرف من پرت کنی و من دوباره طرف تو پرت کنم و اینطوری بازی میکنیخندونک

 

توی آشپزخونه میشینی و یه بطری ای چیزی برمیداری و همینطور روی زمین میکوبی تا صدا بده و ذوق میکنیخنده

 

دستتو توی دهنت میکنی و درمیاری و از خودت صدا تولید میکنی و ذوق میکنیچشمک

خلاصه که عاشق صداهای مختلفیخندونک

 

خیلی دوستت دارم عزیزم، انشاءالله که همیشه سالم باشی و سرحال محبت

 

راستی یه کار دیگه هم این روزا یاد گرفتی تا میگیم ساره اومدم اومدم تندتند فرار میکنی و یه کم جلوتر میشینی و بهمون نگاه میکنی تا ببینی دنبالت میایم یا نه و دوباره فرار میکنی و بلند بلند میخندیخنده

تازه تو هم یاد گرفتی ما رو میترسونی نگاه بهمون میکنی و دستتو روی زمین میزنی و صدا درمیاری که یعنی میخوای بیای بگیریمون و تا بهت میگیم ساره نیا نیا تند تند میای سراغمون و میگیریمون و بلند بلند میخندیخنده

 

پسندها (8)

نظرات (10)

نانا
23 تیر 93 16:36
سلام دوست گلم،سفارشات خرید لباس و کفش و کیف برای خودتون و کلی لباسهای خوشگل و ناز برای جیگراتون ،رو قبول میکنیم...اجناسمون همشون ترکیه هستن،خودتون میبینین و می پسندین و من سفارش میدم تا براتون بیارن...جنسها ازنظرکیفیت عالی هستن...اگر دروایبرهستید و حتما قصدخرید دارین به این شماره تلفن از وایبرپیام بذارین تا توی گروهم ادتون کنم...باورکنین پشیمون نمیشین... 09017677967.......همین الان بیا وایبرپیام بده...کلی لباس نازداریم
مامان هلیـــــــــا
23 تیر 93 18:26
اییییییییییییی ووووووووووووای از دست این ووروجک های شیطون بلا عااااشقشونم
مامانی
پاسخ
مامان صدرا
23 تیر 93 23:48
اخــــــــــــــــــــــــــی خاله فدای ساره ی نازنازی بشه که انواع واقسام صدا رو در میاره صدرا جونم هم تو یه موقع از مراحل زندگیش عاشق صدا بود وانقدر صدا درمیاورد که دیگه ما خسته میشودیم وگوشامونو میگرفتیم
مامانی
پاسخ
آرزو مامان محمد
24 تیر 93 12:50
وای عزیزم نازی دوست دارم ایشالله همیشه خوش باشی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، ایشالله شما هم همیشه خوش باشی
مینا
24 تیر 93 16:00
اخییییییییییی عزززززززییییییییزززززززززززممممممم قبون ساره جونی با این بازیا قشنگش ازجای من روی ماه گل دخملیو بوس کن به منم سربزن خانومی
مامانی
پاسخ
چشم حتما عزیزم
mamane aysel
24 تیر 93 16:01
اخ قربون توجیگربشم من عزیزم موش موشک من
مامانی
پاسخ
سمیه مامان اسماء کوچولو
25 تیر 93 8:24
ماشالله به ساره جون...دخمل بلا شدی کارا و بازیاش دقیقا مثل اسماست ولی من تنبلی کردم و هنوز ننوشتمشون بچه ها عاشق پر کردن و خالی کردن یه ظرفن بووووووس محکم برا ساره جون
مامانی
پاسخ
الهیییییییییییی ممنون عزیزم، شما هم اسماجون گلمونو ببوس
مامان راضی
30 تیر 93 15:06
ماشالااااااااااااااااااااااااااااا دلم واسه کاراش ضعف رفت خدا حفظش کنه ساره جونا
مامانی
پاسخ
مامان دلنیا
2 مرداد 93 10:14
الهی فدات بشم دخمل عسلی شیطون بلا نانازممممممممممممممممممم قربونت برم که اینقد خوشکل بازی میکنی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونمممممممممممم
مامانی
25 مرداد 93 1:21
اهی خاله قربون اون بازی کردنت بشه عزیزم.چه دختر نازی خدا حفظش کنه.از طرف من یه عالمه بوووووووووووووووس.