سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

برای ساره ی گلم

به لطف خدا به خیر گذشت!

1394/1/30 21:40
نویسنده : مامانی
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلممحبت

 

یکشنبه ی هفته ی پیش بردمت با خودم مسجد واسه حدیث کساء آخه توی خونه خیلی حوصله ات سر رفته بود و میخواستی از خونه بری بیرونچشمک

 

اونجا کلی ذوق کرده بودی و برای خودت میگشتی اما همینطور میرفتی توی قسمت مردونه و من باید همینطور میومدم ببینم کجایی

 

تا اینکه یه بار دیدم از بیرون از طرف در قسمت زنونه اومدی توی مسجد یعنی از در مردونه رفته بودی بیرون و خداروشکر اومده بودی دوباره داخل مسجد و نرفته بودی بیرونخطا

بعدش یه کم بازی کردی با نجمه سادات و امیرمهدی و رفتی دوباره توی قسمت مردونه

 

دو سه دقیقه ای گذشت و دیدم نیومدی اومدم ببینم کجایی از پشت پرده هر جا رو نگاه کردم ندیدمت دلم آشوب شد

به نجمه سادات گفتم بره اونطرف و ببینه کجایی وقتی دیدم نیومد رفتم از در ساختمان مسجد بیرون و توی حیاط رو دیدم باز هم نبودی و رفتم طرف در ورودی مسجد که دیدم نجمه سادات دستت رو گرفته و داره میاد تو

بهم گفت خاله ساره رفته بود وسط خیابون و من رفتم آوردمش

فکر کردم پیاده رو رو میگه اما فرداش خاله مریم گفت که خط سفید وسط خیابون رو بهم نشون داده و گفته ساره اینجا ایستاده بوده

از پله ها رفته بودی پایین و بیرون مسجد و توی خیابون ...

 

خلاصه که کلی توی دلم ولوله افتاد و همون موقع رفتم کیفم رو برداشتم و رفتیم خونه و دیگه تا پایان جلسه ننشستیمخطا

 

تا صبح خوابم نمیبرد و همینطور میومدم بالای سرت و بهت نگاه میکردم و خدا رو شکر میکردم

کلی فکرهای ناجور توی ذهنم میومد اگه خدای نکرده نجمه سادات دیر رسیده بود اگه یکی برده بودتت اگه ...غمگین

 

خدا رو شکر خدا رو شکر خدا رو شکر

فقط همین رو میتونم بگم

دیگه حتی یه لحظه هم نباید چشم ازت بردارم عزیزم

 

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان راضی
31 فروردین 94 0:58
ای جووونم خدا را شکر که به خیرر گذشته
مامانی
پاسخ
خداروشکر
مامان دلنیا
31 فروردین 94 8:38
الهی بمیرم چه دلهره ای داشتی. خداروشکر بخیر گذشته باید خیلی مواظبشون باشیم اخه الان تحرک وکنجکاویشون خیلی بیشتر شده نباید یه لحظه ازشون چشم برداریم. الهی فدای اون چشمای نازت بشم عسلمممممممممممم
مامانی
پاسخ
خدانکنه عزیزم آره خیلی واقعا هم خداروشکر
عمه فروغ
31 فروردین 94 11:33
خدا رو شکر که به خیر گذشته واقعا نمیشه از این بچه ها یه لحظه چشم برداشت ان شااوو که همیشه سلامت باشی ساره گلم و بلا ازت به دور باشه
مامانی
پاسخ
ممنون گلم بابت دعای خوبت
مامان علی کوچولو
9 اردیبهشت 94 16:12
خدا رو شکر به خیر گذشته .از دست این فسقلیا باید دوتا چشمم پشت سرمون داشته باشیم
مامانی
پاسخ
خداروشکر
ĸoѕαr
25 اردیبهشت 94 16:30
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید...
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم چشم انشاءالله
مامانی امیرحسین جونی
26 اردیبهشت 94 17:01
وا ی ی ی ی ی واقعا خدا رو شکر که به خیر گذشت خدا خودش این وروجکای شیطون و حفظ کنه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم الهی آمین