سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

برای ساره ی گلم

کارهای جدید ساره!

1394/3/13 12:17
نویسنده : مامانی
313 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش رفته بودی پایین عمه میگفت سر کمدم بودم یهو پشت سرم رو نگاه کردم ساره رو دیدم ایستاده جا خوردم و ترسیدم بهش گفتم تو کار دیگه ای نداری؟ گفت نه! گفتم وایسادی منو نگاه میکنی؟ گفت اوم و سرشو تکون دادقه قهه

حالا هر وقت بهش میگه همینطور جوابشو میده و کلی براش میخندیم!خنده

 

صدای بعضی حیوانات رو یاد گرفتی:

گنجشکه میگه: دیگ دیگ (جیک جیک)

گاوه میگه: ماما

مموشی میگه: مَو

هاپوهه میگه: هاب

ببعی میگه: بَ بَ

کلاغه میگه: قوم قوم

به مگش میگی مَگَ

مورچه رو میگی موده سوسک رو میگی اوک

 

عموزنجیرباف با هم بازی میکنیم و تو قشنگ جاهایی که باید بگی بله رو میدونی و میگه بَئه

داری تمرین میکنی پریدن رو یاد بگیریمحبت

بازی حمومک مورچه داره رو باهات میکنم و بشین پاشو رو یاد گرفتیتشویق

 

این روزها به بازی با لوگوهات خیلی علاقه پیدا کردی و با هم میشینیم کلی بازی میکنیمچشمک

 

یاد گرفتی عطسه و سرفه ی الکی میکنی و همینطور که عطسه میکنی در دهنت رو هم میگیری

عطسه ی واقعی هم که میکنی سریع دستت رو میگیری جلوی دهنت اینو عمه یادت دادهبوس

 

راستی جمعه به خانومجون گفتم یه کم جلوی موهات رو کوتاه کنه آخه خیلی میومد توی چشمات و اذیتت میکرد گیر هم که نمیگذاشتی به موهات بزنم واسه همین گفتم چشمات ضعیف میشه

هرچند موی جلوی کوتاه بهت نمیاد اما خوب زود رشد میکنه و انشاءالله دوباره که بزرگ شد دیگه میگذاری موهات رو ببندم و مجبور نمیشم کوتاهش کنم!

 

فعلاً چیز دیگه ای یادم نمیاد

تا بعدبای بای

پسندها (2)

نظرات (1)

عمه فروغ
13 خرداد 94 14:01
ای جونم به ساره گلم که کلی چیزهای جدید یاد گرفته ان شاا.. همیشه موفق باشی.مدل جدید موهات هم مبارک
مامانی
پاسخ