سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

برای ساره ی گلم

گالری عکسهای ساره

1394/11/6 20:19
نویسنده : مامانی
476 بازدید
اشتراک گذاری

ساره خانوم با لپاسهای جدیدشبوس

یادم رفته این خبر رو توی سایت قرار بدم حدود یک ماه و نیمه که مهدی پسر خاله زهرا عقد کرده اینم خونه ی عروس بود که رفته بودیم عقد:خندونک

عاشق عکسی و بعضی وقتا همینطور که نشستی میگی مامان عکسمو بگیر مثل این عکس:چشمک

اینم اندر شیطنتهای ساره خانوم:خنده

کنار ماشین لباسشویی ایستاده بودی منتظر تا غذات رو برات بکشم و بهت بدم:بی حوصله

محبتمحبتمحبت

حدو دو هفته هست که آقاجونینا خونه شون رو رنگ کردن اینجا هم ما رفته بودیم کمک برای تمیزکردن خونه شون که شما هم بی نصیب نبودی!!!خندونک

هنوز هم عاشق پتوتی با اینکه یه کم برات کوچولو شده اما از خودت جداش نمیکنیمحبت

من یه نماز خونده بودم و جانماز پهن بود و رفته بودم سر غذا اومدی و دست و صورتت رو شستم و بعدش به قول خودت وضو گرفتی و وقتی اومدم توی سالن دیدم ایستادی و نماز میخونی الهی قربونت برم عزیز دلمبوس

عروسکت رو بغل کرده بودی و میگفتی مامانی سادات عکسمو بگیرچشمک

ساره و امیرمهدی

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

.•♥خواهری بلور ♥•.
7 بهمن 94 2:39
سلام دوست عزیزم خوبید؟ به نیت ،نیت هامون ختم قرآن آسمونی گذاشتیم،خیلی خوشحال می شیم تو حس خوبمون شریک بشید. .. من و بلور منتظرتون هستیم ...
مامان دلنیا
7 بهمن 94 15:23
28 ماهگیتم مبارکه مامانی نظرها قاطی شد ببخسید عکساتم خیلی نازهههههههههه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف کردی خوشحالمون میکنید که به یادمون هستین و نظر میدین
مامانی
18 بهمن 94 0:05
عزیزم ساره جون چقدر ناز شدی ماشااله مامانی از طرف من ببوسش
مامانی
پاسخ
لطف داری گلمچشم حتما
هستی مامی
28 بهمن 94 9:26
سلام عزیزم خوبی؟ م4اشالله چه ماه شده دختری از طرف من ببوسش
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم. خداروشکر خوبیم. شما خوبی؟ ممنون عزیزم نظر لطفته شما هم زهرابانو رو ببوس گلم
مامان راضی
22 فروردین 95 9:24
ماشالا چه ناااز شدی عزیزمممم
مامانی
پاسخ
شما لطف داری عزیزممممممممممم