سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

برای ساره ی گلم

رفتیم زیارت امام رضا(ع)

1395/3/9 22:23
نویسنده : مامانی
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

بلاخره قسمتمون شد بعد از دو سال جمعه هفته گذشته رفتیم زیارت آقا امام رضا(ع) و سه شنبه هم برگشنیم.آرام

 

خیلی سفر خوبی بود هرچند که نشد مثل قبل خیلی زیارت بریم یا همه ی نمازها رو توی حرم با جماعت بخونیم به خاطر شما، اما شکر خدا خوب بود.چشمک

واقعا من که به این سفر خیلی نیاز داشتم شما هم که از وقتی مادرینا از مشهد برگشته بودند همش راه میرفتی و میگفتی میخوایم بریم با هواپیما امام رضاخندونک

 

هواپیما رو هم خیلی دوست داشتی و همش دلت میخواست بیرون رو ببینی و ذوق میکردیخنده

موقع اوج و فرود هواپیما دست من و بابا رو محکم میگرفتی و میخندیدی.خنده

 

مشهد هوا خیلی خوب بود و خداروشکر این چند روزی که ما اونجا بودیم دو سه بار بارون اومد و گرمی هوا رو میگرفت.

زیاد راه نمیرفتی و میگفتی بغلم کنید خسته شدم اما توی صحن ها همینطور دوست داشتی بدوی خندونک

تا آب سردکن ها رو میدیدی میگفتی آب و از کنارش باید به زور میبردیمت و دوست داشتی با آبها بازی کنی.تعجب

عاشق پله برقی بودی و همینطور با من یا بابا میرفتی بالا و می اومدی پایین.چشمک

اونجا سریع با بچه ها دوست میشدی و باهاشون بازی میکردی.آرام

موقع نماز هم یا پیش من بودی و بابا نماز میخوند یا پیش بابایی.

 

دوست داشتم خیلی چیز برات بخرم اما توی راهمون لباسای قشنگی نبود واسه همین فقط یه سارافون برات خریدیم و یه تاب و شلوارک.غمگین

اونجا آتلیه هم بردیمت (2ساعت قبل از رفتنمون به فرودگاه) و عکست رو گرفتیم و روی شاسی زدیم من که خیلی دوست داشتم همه هم گفتند خیلی قشنگ شدهمحبت

بعد از برگشتمون هم چهارشنبه شب خاله ها و دایی ها رو دعوت کردیم و شام و شیرینی دادیم.

 

راستی سه شنبه شب عروسی خاله راضیه است.جشن

جمعه هم رفتیم جهازش رو چیدیم خیلی قشنگ شد.تشویق

شما هم بعدازظهر با بابا و مادرینا رفتی صحرا و کلی بازی کرده بودی و حسابی خسته شده بودی

 

ببخشید اینقدر درهم نوشتم آخه خیلی خسته ام و کار هم خیلی دارم واسه همین با عجله دارم برات مینویسم.خسته

فعلا همین ها رو یادمه.

انشاءالله در پستهای بعدی عکسهای سفرمون رو هم میگذارم.

خیلی دوستت دارم عزیزم

تابعد

پسندها (1)

نظرات (3)

پدر محمدعلی
9 خرداد 95 23:15
با سلام و التماس دعا ما که حساب ماه و روزهایش از دستمان در رفته کاش قسمت ما هم بشود.......
مامانی
پاسخ
سلام، ممنون انشاءالله قسمت شما هم بشه برید زیارت
مامان دلنیا
10 خرداد 95 9:04
عزیزم زیارت قبول ایشالله زیارت خونه خدا
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم جای شما خیلی خیلی خالی
عمه فروغ
18 خرداد 95 15:59
سلام.زیارت قبول ان شاالله همیشه به شادی و خوشی خوشحالم که سفر بهتون خوش گذشته تبریک میگم حافظ قرآن شدنتون رو.ان شاالله همیشه زیر سایه الهی باشید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم، ممنون جای شما خالی انشاءالله شما هم همیشه به تفریح و شادی باشید. ممنون بابت تبریک و آرزوی خوبت