سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

برای ساره ی گلم

خدا رو شکر

1392/12/4 12:15
نویسنده : مامانی
237 بازدید
اشتراک گذاری

 

کوچولوی من سلام

نمیدونی چه لذتی میبرم وقتی که هر روز شاهد بزرگتر شدنت هستم

 

ساره گلم دمرو افتاده و به من نگاه میکنه

 

وقتی تلاشتو میبینم که میخوای حرف بزنی، میخوای چهار دست و پا راه بری و نمیتونی و جیغ میزنی، وقتی لحظه به لحظه تو میبینم و فکرشو میکنم که خودمم یه روزی همین قدری بودم خیلی خدا رو شکر میکنم، انگار بیشتر از قبل وجود خدا رو حس میکنم، عظمتشو لمس میکنم و باور میکنم که شکر یه کوچولو از نعمتهای بیشماری که بهم داده رو هم نمیتونم به جا بیارم

حس میکنم که خدا چقدر دوستم داشته که تو رو بهم داده

 

 

فقط از خودش میخوام که کمکم کنه تا جایی که میتونم از معصومیتی که داری محافظت کنم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اسماء جونی
5 اسفند 92 1:33
انشالله هرچی زودتر چهاردست وپا بری خاله خدا به مامانی ساره و همه مامانا کمک کنه دوست دارم مامان ساره
مامانی
پاسخ
انشاءالله ممنون، منم همینطور
مامان شیما
5 اسفند 92 12:38
سلام ساره جون قالب جدید مباللللللللللللللللکه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
زهرا
6 اسفند 92 11:33
چه دخملي قند عسلي, ماشششششالا
مامانی
پاسخ
مرسی نظر لطفته، ممنون که بهمون سر زدی
مامان دلنیا
6 اسفند 92 22:13
هزار ماشالله مامانی نی نی تون خیلی نی نااااااااااااازه. خداحفظش کنه.من شما رو لینک کردم با اجازتون. خوشحال میشم وب دلنیا رو لینک کنین.
مامانی
پاسخ
ممنون که بهمون سر زدی عزیزم، خوشحالم که لینکمون کردی، منم شما رو لینک کردم
شیما مامان شاهین کوچولو
7 اسفند 92 11:28
سلام مامانی ممنون بهمون سرزدین خوشحالمون کردین
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم، خواهش میکنم، ما هم خیلی خوشحال شدیم که بهمون سر زدین