سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

برای ساره ی گلم

سه سال و نه ماهگیت مبارک گلم

1396/3/26 14:07
نویسنده : مامانی
216 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم سلام
3سال و 9 ماهگیت مبارک


یه ماه دیگه هم گذشت و شما همچنان انتظار روز تولدت رو می کشی

بذار از این روزهات برات بگم:

 

عزیزکم
خیلی احساس بزرگی میکنی مثلا دیگه لباسهایت رو خودت عوض میکنی حتی میری توی اتاق و در رو می بندی تا من نبینمت و میگی وقتی لباسهام رو عوض کردم میام بیرون


 

با دوچرخه ات دیگه کامل یاد گرفتی بازی کنی و تا حوصله ات سر میره سوار دوچرخه ات میشی و بازی میکنی

نقاشی کشیدنت هم خیلی بهتر شده آدم میکشی (البته بدن براش نمی کشی تا گردی صورت رو می کشی دو تا پا و دو تا دست به اون وصل میکنی)
کوه و خورشید و ماه رو هم کامل میکشی



 

علاقه زیادی به قرآن داری و الان 6 تا آیه از سوره ملک رو که من تدریس میکنم کامل حفظی و حتی وقتی من توی خونه قرآن برمیدارم بخونم از من میگیری و میگی من میخوام بخونم و میگذاری جلوت و شروع به خوندن می کنی

 

دیگه اینکه به بازی گرگم به هوا و قایم باشک علاقه ی زیادی داری و اکثر اوقات داریم با هم این بازی ها رو میکنیم گل یا پوچ و سنگ،کاغذ، قیچی رو هم بلدی و دوست داری
از ورزش ژیمناستیک هم پل زدن و چرخ و فلک دو بلدی و خیلی انجام میدی


 

کتاب خوندن رو خیلی دوست داری و اکثر شبها کتابهات رو میاری تا برات بخونم و میگی چرا نمیریم دیگه کتاب بگیریم (انشاالله بعد از ماه رمضان دوباره می برمت کتابخانه و هر هفته کتاب میگیریم به انتخاب خودت)

 

صبح به صبح باید حتما پول بندازی توی صندوق صدقات

به مسجد رفتن علاقه وافری داری حتی اگه یه روز نریم همینطور میگی چرا نمیریم مخصوصاً وقتی صدای اذان رو می شنوی
شبای احیا با من اومدی مسجد و تا اذان صبح نخوابیدی با ما سحری خوردی و بعدش خوابیدی


 

وقتی که آب میخوری حتی اگه نصف شب باشه حتما بعدش یاحسین میگی

بعد از خوردن غدا دستات رو بالا میبری و میگی خدایا شکرت

وقتی سوار ماشین می شیم میگی بسم الله الرحمن الرحيم، به نام خدا، خدایا شکرت

 

هر روز کارت نمازت رو میبری مهر میزنی و کلی ذوق میکنیمحبت
 

دختر گلم با کارت نمازش نزدیک مسجدخجالت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)