سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

برای ساره ی گلم

ساره و دندان پزشکی😉

1396/6/27 9:04
نویسنده : مامانی
343 بازدید
اشتراک گذاری

بانوی من سلام
دیروز رفتیم کلینیک دندان پزشکی و دندونات رو ترمیم کردیم.


روز سختی بود از اولش که نمیخواستی بریم و میخواستی بخوابی
بعدشم که دکتر به جای ساعت 7، 8و ربع اومد و شما کلی بهانه گرفتی و خسته شده بودی...


بالاخره رفتی داخل اتاق عمل و تا 11وربع که اومدی بیرون چه سخت بر ما گذشت...

خداروشکر همه چیز به خوبی طی شد و دندونای جلوت ترمیم شد و دندونای عقبت هم عصب کشی و پر...


آقای دکتر گفت علتش شیر بوده بعدش باید حتما آب می خوردی که من نمی دونستم و تو دوران شیردهی این کارو نکردم.

مسواک هم که نباید فراموش بشه که خوشبختانه این کارو می کردیم و از این به بعد هم با تاکید بیشتر، این کارو می کنیم.


دیروز تا عصر بی حال بودی و کمی درد هم داشتی که با داروهایی که آفای دکتر داد درد رفع شد...

بدترین قسمتش این بود که دیروز تا امروز صبح فقط باید مایعات می خوردی و سوپ و شما همش بهانه می گرفتی و میخواستی میوه بخوری...


دیشب هم آقاجونینا و دایی حسین آقا و دایی آقاحسن اینا اومدن عیادتت و شما اینقدر ذوق کرده بودی که نگو، بعدم که رفتن گریه می کردی می گفتی چرا گذاشتی مهمونا برن؟!!

الان که دارم برات می نویسم صبحانه تو خوردی و یه کم سرحال شدی و رفتی پیش عمه

عزیزکم انشاالله همیشه سالم و سرحال باشی

خیلی دوستت دارم گلم


اینم عکسای دیروزت
ساره با لباسهای بیمارستانی پشت در اتاق عمل
 


ساره بی حال من بعد از بیهوشی (الهی فدات بشم عزیزکم که اینقدر بی حال شده بودی و درد داشتی)

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدرا
3 مهر 96 10:54
الهی بمیرم غم ملوسکو نبینم 😟انشالله خوب میشه عزیز دلم😓😭😙
مامانی
پاسخ
خدانکنه عزیزم ممنون از لطفتمحبت