سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

برای ساره ی گلم

#مهرمهدوی

1397/2/31 11:03
نویسنده : مامانی
1,355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

پریشب مادرینا زحمت کشیدن و هم پذیرایی محفل جزءخوانی در مسجد جوادالائمه رو عهده دار شدن و هم در پویش #مهرمهدوی شرکت کردن.

ما هم رفتیم پایین و توی بسته بندی کردن پذیرایی ها که سیب و شکلات رود کمکشون کردیم. شما که حسابی زحمت کشیدی و به قول خودت حسابی خسته شدی و وقتی اومدیم بالا، میوه تو خوردی و بعد از خستگی، سریع خوابت برد.خواب


نفس من در حال کمک کردن😍






‏خـوش تـر از طـرز نگـاهـت در جـهـان مـوجـود نـیـسـت...

پ.نوشت۱. هر کاری میکنم نه با ربات تلگرام و نه با صفحه ی مدیریتم نمیتونم عکس ارسال کنم کلافه شدم. تازه نمیتونم پاسخ نظرات دوستامون رو هم بدم. فعلا که خسته شدم بعدا دوباره تلاش میکنمشاکی
بلاخره با اپلیکیشن نی نی وبلاگ تونستم عکسها رو بفرستم اما مشکل نظرات همچنان باقیست🤔

پ.نوشت۲. پویش #مهرمهدوی توسط موسسه مصاف و دکتر رائفی پور ایجاد شده و هدفش انجام و گسترش کارهای خوب به نیابت از حضرت مهدی(عج) و هدیه کردن ثواب کارهای خوب و خیرخواهانه به مولایمان هست.خجالت

پسندها (12)

نظرات (9)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
31 اردیبهشت 97 11:23
تو این جلسات می رید ما رو هم یاد کنید التماس دعا. دوست عزیز به نظر من هیچی بهتر از خود پنل مدیریت نی نی وبلاگ نیست. مخصوصا الان که امکان ارسال مطلب سریع رو اضافه کرده واسه عکس گذاشتن عالیه. من خوردم وقتی وارد پنل شخصیم می شم گزینه مرا به خار بسپار رو فعال می کنم تا دیگه هی نخوام از اول وارد بشم بعد هم تو قسمت ارسال مطلب جدید اول وارد ارسال مطلب سریع می شم عکس هامو اپلود می کنم بعد از طریق ویرایش مطلب مطالب رو تایپ می کنم موضوع رو انتخاب می کنم یا تاریخ مطلب رو اصلاح می کنم. تازه فقط تو پنل مدیریت هست که می تونید نظرات رو تایید کنید.
مامانی
پاسخ
محتاجیم به دعا عزیزم
ممنون از راهنماییتون بله انگار هیچ جا بهتر ازپنل مدیریت خود نی نی وبلاگ نیست
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
31 اردیبهشت 97 14:40
«السلام علیک یا ابا صالح المهدی»
خدا قوت کوچولوی مهدوی قبول حق انشاالله . 
ممنونم از حضور سبزتان در وبلاگ حسین "ماه تمام من"
التماس دعا
مامانی
پاسخ
سلام بر مهدی(عج)
قبول حق باشه انشاالله
خواهش می کنم و من هم ممنون از حضورتون توی وبلاگ ساره جونخجالت
مامان نفیسهمامان نفیسه
31 اردیبهشت 97 15:00
آفرین به گل دختر! تشویق دخترا فرشته ان محبت
مامانی
پاسخ
بغل
مامان نفیسهمامان نفیسه
31 اردیبهشت 97 15:00
راستی ما تو مسابقه شرکت کردیم. لطف میکنید 5 تا پست آخریمون رو لایک کنید؟ ایشالا جبران میکنیم

 
مامانی
پاسخ
من لایک کردم نمیدونم به دردتون خورد یا نهخندونک
عمه فروغعمه فروغ
1 خرداد 97 16:06
قبول باشه عزیزم....طاعاتتون قبول
منم خیلی سخت میتونم برایک شما کانت بنویسم معمولا ثبت نمیشه
مامانی
پاسخ
قبول حق عزیزم
واقعا؟!!
انشاالله همه ی مشکلات برطرف بشهآرام
مامان مریممامان مریم
1 خرداد 97 19:42
چه دختر نازی زنده باشه ❤❤❤😘😘😘
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
2 خرداد 97 10:26
اناشالله همیشه خوش باشین
عزیزم مشکلاتت رو ب مدیریت گزارش بده واست رفعش کنن 
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
بله اطلاع دادم مشکلم تا حدود زیادی رفع شد
ممنون از راهنماییتون اصلا به ذهن خودم نرسیده بود اصلا فکر نمیکردم سریع پیگیری کنند.خندونک
مامانیمامانی
2 خرداد 97 22:21
سلام به همه ی دوستای نی نی وبلاگیمون
خیلی دوست داشتم بتونم پاسخ نظرات شما دوستای گلمون رو بدم و تایید کنم اما متاسفانه مشکل من همچنان پابرجاست و نمیشه با گوشی پاسخ بدم و رایانه ام هم به نت وصل نمیشه
ممنون از تک تک دوستای گلم
و ممنون که به یادمون هستین و بهمون سر میزنین و نظر میدین
انشاالله به محض اینکه مشکلم حل شد به همه ی نظرات پاسخ میدم
گفتم اینجا بگم حمل بر بی اعتنایی من نسبت به دوستان نشه
مامانی
پاسخ
نی نی وبلاگ عزیز
ازت ممنونم که مشکلم رو حل کردی 
نی نی وبلاگ جزئی از زندگی من شده و واقعا اگه یه روز بهش سر نزنم دلم براش تنگ میشه
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
7 خرداد 97 10:16
آخی چه فرشته خانم نازی
دستتت درد نکنه قبول باشه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف داریمحبت