سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

برای ساره ی گلم

😍کارنامه ی سال اول😍

1399/5/8 21:59
نویسنده : مامانی
824 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم سلام😄

سال تحصیلی شما هم به پایان رسید البته با دادن کارنامه هایتان😉 در روز شنبه ۴ مردادماه ۹۹ 😊

کارنامه ی ترم اولت را که خیلی دیر بهمون دادند یعنی بعد از عید نوروز، تازه اونم فقط عکسش رو دادند!🤔

وقتی کارنامه ات رو دیدم جا خوردم.🙄

انتظارش رو نداشتم.😣

آخه فقط سه تا خیلی خوب داشتی و سه تا درس اصلی ات یعنی فارسی و ریاضی و علوم خوب بود!🤔

به نظرم منصفانه نبود چون من توی خونه خیلی باهات کار کرده بودم و هر سوالی که ازت می پرسیدم قشنگ جواب می دادی و کلربوکت رو هم که دیده بودم امتحانات و فعالیت هات هم خوب بود.😐

چند روزی اعصابم خورد بود و بالاخره رفتم توی مدرسه و به خانم معلمتون اعتراض کردم.🙁

کاشف به عمل آمد که هم یه کم کم رویی ات که به خودم رفته کار دستت داده و هم مشارکت نکردن در کلاس.☹

خیلی صحبت کردیم و خانمتون توجیه کرد اما باز هم به نظرم یه کم سخت گیرانه نمره داده بود.😯

و بدترین چیز در کارنامه ات که آزارم می دهد انضباطت بود که خوب شده بود و وقتی علت رو پرسیدم فهمیدم ناظمتون به خاطر ۵ تا دیرآمدگی این کار رو کرده. (دیرآمدگی هایی که مقصر ما بودیم!)😦

و دیگه هم نمی شد تغییرش داد.😯

اصلا از دستش راضی نیستم و به خاطر این کارش نمی بخشمش😔

آخه واقعا این انتظار زیادی هست از یک دانش آموز کلاس اولی! درصورتی که خیلی از بچه های سال بالایی رو دیده بودم که برآمدگی داشتند اما کسی براشون ثبت نمی کرد!!😐

به هرحال هر چه بود گذشت.☺

و اما ترم دومت گل کاشتی و همه ی نمراتت خیلی خوب شده.😘

نمیدونم بعدها دوست داری که کارنامه ات و شرح ماجرا رو توی وبلاگ گذاشتم یا نه اما خوب وظیفه ی من بود که برات بنویسم.😁

امیدوارم همیشه شاهد موفقیت هات باشم عزیزم.😗

خیلی دوستت دارم 😍😍😍😍





 

پسندها (11)

نظرات (8)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 مرداد 99 23:19
امیدوارم همیشه موفق باشی ساره جون
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم😘
نرگسنرگس
9 مرداد 99 18:55
موفق باشی دختر ناز🌿
مامانی
پاسخ
😍😍😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 مرداد 99 21:24
ای جانم عزیزممممم افرین ساره جونم😍👏
در حق ماهم خیلی بی انصافی شد امسال😓
مامانی
پاسخ
😗😗😗
انشاالله سال آینده دیگه اینطوری نباشه
مامان آیسلمامان آیسل
9 مرداد 99 22:46
آفرین ساره جونم...همیشه موفق باشی عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون گلم😗😗😗
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
11 مرداد 99 13:35
امیدوارم همیشه موفق باشه 😊😊🥰
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
14 مرداد 99 17:19
مبارک باشه ساره گلی دوست داشتنی

امیدوارم توی تمام مراحل زندگیت موفق باشی دختر مهربون و باادبم😘😘😘

بنظرم کار خوبی میکنید ثبت میکنید.بعدها هر پستی رو دوست نداشتن میتونن ثبت موقت کنن یا رمزدارش کنن😉😚
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم آره خوب بعدها دیگه اختیارش با خودشونه😉
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
14 مرداد 99 17:20
ولی واقعا برای نوبت اول بی انصافی کردن

اونم برای دانش آموز کلاس اولی ک تازه با قوانین آشنا شده

اینم میگذره و یه خاطره میشه😘😘
مامانی
پاسخ
آره واقعا😔
انشاالله دیگه از این خاطرات نداشته باشیم
عمه فروغعمه فروغ
15 مرداد 99 13:31
مبارک باشه ساره جونی😘
مامانی
پاسخ
😘😘😘