سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

برای ساره ی گلم

آش دندونی دخترم

1393/3/23 0:20
نویسنده : مامانی
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

 

جمعه ی هفته ی گذشته بلاخره موفق شدم واست آش دندونی درست کنم آرام البته بماند که یه مقداری دیر شدخندونکاما خوب باید ببخشی زودتر نمیتونستم

یه مدتی که رفتیم مشهد و درگیر رفت و آمدا بودیم و بعدشم تا رفت مقدماتشو آماده کنم یه مقداری طول کشید.چشمکخجالت

البته آش دندونی یه مقداری پختم و بیشتر آش رشته پختم و واسه دوست و آشناها دادیم.

خاله ها و زندایی ها و عمه هاتم اینجا بودند به جز خاله زهرا که رفته بودند صحرا و زندایی عاطفه که رفته بودند بیرون.

حالا بریم سراغ عکسا:

اول عکس شما با 4 تا مروارید خوشگل:

بعد از اینکه مهمونا رفتند:

اینم عکس آش دندونی شما که واسه اولین بار بود درست میکردم و هیچکس از اطرافیانم بلد نبودند و واسه همین خیلی درست نکردم گفتم شاید خوب نشه و کسی دوست نداشته باشه که البته همه دوست داشتند و کلی خوششون اومده بودجشنتشویق:

اینم آش رشته:

 

پسندها (7)

نظرات (6)

مامان اسماء کوچولو
23 خرداد 93 1:24
نوش جونتون مبارکت باشه ساره جونم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، لطف کردی
خاله مینا
23 خرداد 93 12:59
جشن دندونیت مبارک باشه گله من دست شما مامان هنرمند دردنکنه عزیزذلم به به دهنم اب افتاد
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، دلم میخواست واسش مفصلتر بگیرم اما خوب فرصت نکردم
مامانی بهار
23 خرداد 93 18:31
سلام قربونت بشم مبارک باشه به به عجب آشی مامانی جان همیشه دلتون شاد باشه انشاءالله
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، انشاءالله که شما هم دلتون شاد و لبتون خندون باشه
ماماטּ ســـآرا
24 خرداد 93 16:38
ای جاااااااااااااااااااااان مبارکه عزیزم
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
زندگی از آ...تا...ی
24 خرداد 93 19:22
8 دلیل برای اینکه به زن بودن خود افتخار کنید، عشق باید شرطی باشد یا بدون شرط؟ چطور بنشینیم تا کمردرد نگیریم؟ اخرین اخبار جام جهانی، امروز در زندگی از آ...تا...ی
مامان دلنیا
7 تیر 93 19:48
نوش جون .مبارکه عزیزم
مامانی
پاسخ