سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

برای ساره ی گلم

ساره در اولین عید فطر زندگیش

1393/5/9 9:47
نویسنده : مامانی
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

الان که دارم مینویسم شما خوابیدیخواب و من بعد از چندین روز بلاخره فرصت کردم بیام و برات بنویسمخندونک

چند روزیه که ماه رمضان تموم شده، امروز شنبه بود و روز سه شنبه ی هفته ی گذشته روز عید فطر بود. امسال اولین سالی بود که توی عید فطر شما هم در کنار ما بودی. خدارو شکرآرام

انشاءالله که خدا روزه ها و عباداتمونو قبول کنه.

 

عید فطر امسال واسه احیای شب عید و نماز صبح شما رو پیش بابایی گذاشتم که خواب بودی و رفتم مسجدمحبت

بعدشم اومدم خونه و همراه مادر و عمه زهرا و فاطمه دخترعموت واسه نماز عید فطر رفتیم میدان امام.جشن

 

ماشین رو که پارک کردیم یه مقداری پیاده روی داشتیم تا میدان که شما رو توی کالسکه ات گذاشتم و توی راه از بس به همه جا نگاه میکردی خوابت برد خواب و واسه نماز خواب بودی منم از فرصت استفاده کردم و رکعت اول رو خوندم با بقیه اما رکعت دوم که شد بیدار شدی و گریه میکردی که نمازمو تموم کردم و بغلت کردم.چشمک

 

خیلی خوشحال بودی خداروشکر. بعد از نماز هم رفتیم توی پارک نشستیم و صبحانه که مادر زحمت کشیده و آش خریده بود خوردیم و برگشتیم خونه.چشمک

عصر هم رفتیم صحرای باباحجی و بعدشم رفتیم خونه ی آقاجونینا واسه تبریک عید فطر.

خلاصه که روز خوبی بود.آرام

اینم عکسای شما توی صف نماز عید وقتی که بیدار شده بودی و نگذاشتی مامانی نمازشو کامل بخونه:خنده

تا یه لحظه ازت غافل میشدم میخواستی مهرها رو برداری و بخوری:خندونک

ساره در حال خوردن نان:محبت

اینم عکسای شما شب بعد از روز عید فطر که با بابایی و مادر و عمه زهرا رفته بودیم بیرون:محبت

اینم عکس شما بعد از اینکه از پارک اومدیم و شما از بس خسته بودی توی ماشین خوابت برد و توی خونه هم که خوابوندمت دیگه بیدار نشدی:خوابمحبت

پسندها (11)

نظرات (10)

سمیه مامان اسماء کوچولو
12 مرداد 93 17:14
عیدت مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
مامان صدرا
13 مرداد 93 0:15
اولین عید فطر دخملمون مبارکخاله جون تو نماز عید فطر هم شرکت کردی فدایی داری ساره جونم
مامانی
پاسخ
مامان راضی
13 مرداد 93 11:58
عزیزم چه ناز شده ماشالاااااااااااااااااااااا قربون خوابیدنت گلی خانوم
مامانی
پاسخ
نظر لطفته عزیزم
مامان اعظم
14 مرداد 93 1:18
مبارک باشه اولین عید فطر زندگیت عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، به همچنین
مامان دلنیا
14 مرداد 93 12:46
ای جونم چه دخمل نازی
مامانی
پاسخ
نظر لطفته عزیزم
مامان علی کوچولو
15 مرداد 93 11:31
عزیزم .همیشه به مهمونی.راستی به نظرم یکم لاغر شده ساره جونی
مامانی
پاسخ
ممنون، آره همه همینو میگن نمیدونم چرا وزن اضافه نمیکنه و درست غذا نمیخوره
هستی مامی
16 مرداد 93 18:16
سلام گلم عیدتون با تاخیر مبارک ماشا الله ماشا الله چقدر ناز ماه شده
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم، ممنون لطف کردی
مامان دلنیا
18 مرداد 93 9:39
عزیزم عیدت مبارک .شرمنده با تاخیر. فدای خوابیدنت .قربونت برم که همیشه دلمونو میبری ماشالله بوووووووووووووووووووووس
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، خواهش میکنم دشمنت شرمنده عزیزم لطف کردی بهمون سر زدی دلنیاجون رو از طرف من ببوس
خاله حدیثه
21 مرداد 93 16:06
ای خدا ببین دخملمون چقد ناناز شده
مامانی
پاسخ
دختر آسموني
25 مرداد 93 13:34
خيلي وقت بود كه ازتون خبري نبود خوشحالم كه دوباره مي بينمتون. ساره جون رو ببوسين.
مامانی
پاسخ
شرمنده خیلی سرم شلوغ بود. ممنون عزیزم چشم حتما