سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

برای ساره ی گلم

کوچولوی ایرانی من

1393/11/25 22:01
نویسنده : مامانی
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

میخوام از روز چهارشنبه که روز جشن ملی ما ایرانی ها بود برات بگم

 

روزی که صبح با مامانجون و عمه زهرا و دخترعموت فاطمه و بابایی

رفتیم راه پیمائی مثل پارسال

و شما چقدر خوشحال بودی و ذوق کرده بودیخندونک

 

توی میدون امام وقتی که یه کم خلوت تر شد کلی راه رفتی و منم دنبالت و بعد که من خسته شدم عمه اومد مراقبت بود و کلی دویدی و خوش گذروندیتشویق

 

اونجا چند تا توریست ژاپنی هم بودن که وقتی دیدنت ازت عکس گرفتن و یه سرکلیدی بهت هدیه دادن و کلی ذوقتو کردنمحبت

 

یاد گرفته بودی مثل بقیه دستاتو بالا میبردی و میخندیدیخنده

روز خوبی بود وقتی که برگشتیم خونه هم از بس خسته شده بودی سریع خوابت برد و یکی دو ساعت خوابیدیخواب

 

البته من زیاد حالم خوب نبود و از سه شنبه دندونم درد میکرد و دیگه مجبور شدم پنجشنبه برم دندانپزشکی و این دندون عقل رو بکشمغمگین

هنوز هم درد داره و جاش تاول زده و میسوزه و نمیتونم دهنمو کامل باز کنم اما خوب خیلی بهتر از قبلهچشمک

 

اینم عکسای شما دخمل انقلابی خوشملم:بوس

اینم سرکلیدی که بهت هدیه دادن:خندونک

راستی یه بادکنکم برات خریدیم اما چون باد میومد و نمیتونستی محکم نگهش داری بادشو خالی کردیم و واست آوردیم خونه و توی خونه باهاش بازی میکنی و ذوق میکنیخنده

پسندها (3)

نظرات (2)

♥ایدا♥
25 بهمن 93 22:36
چه دخترگلی به منم سربزن اپم با سوغاتی های مامان بزرگم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری چشم حتما
عمه فروغ
28 بهمن 93 22:44
ای جون فدای این دخترک انقلابی ان شاا.. که خدا خودش حافظت باشه و همیشه در مسیر مستقیم گام برداری سرکلیدیت هم مبااااااااااارک
مامانی
پاسخ
انشاءالله که همینطور باشه ممنون عزیزم