سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

برای ساره ی گلم

تولد ریحانه

1393/2/3 11:52
نویسنده : مامانی
149 بازدید
اشتراک گذاری

ساره جونم، عزیز دل مامان سلاملبخند

چند روزه که میخواستم بیام و وبلاگتو به روز کنم اما واقعا فرصت نکردمگریه

آخه کلی تایپ گرفتم و تا پای سیستمم دارم تایپ میکنم البته اگه شما بگذارینیشخندخنده

خوب بگذار اول از هفته ی گذشته واست بگم

 

پنج شنبه ظهر آماده شدیم تا بریم خونه ی آقاجون، قرار بود دایی سیدعلی بیاد دنبالمون، شما هم دیگه صبر نداشتی و میخواستی بریمنتظرمنتظرمنتظر

ساره در حال انتظار

بلاخره دایی اومد دنبالمون و رفتیم خونه ی آقاجون

اونجا کلی بهت خوش گذشت خاله راضی چند تا عروسکاشو آورد تا باهاش بازی کنی کلی واسه عروسکها  ذوق کرده بودی و نمیدونستی با کدومش بازی کنینیشخند


ذوق کردن ساره واسه عروسکا

نمیدونستی با کدومش بازی کنی، هر کدوم رو که برمی داشتی حواست به یکی دیگه ش بود!!!!سوال

بازی با عروسکای خاله

بعدازظهر رفتیم خونه ی دایی آقاحسن، آخه واسه ریحانه جون جشن تولد گرفته بودند البته با چند روز تأخیر (25 فروردین تولدشه)تشویق

اونجا هم کلی واسه خودت بازی کردی، یکی از بادکنکا رو که داشتی باهاش بازی میکردی ترکوندی!!!!! خنده

انگار حسابی بهت خوش گذشته بود.ماچ

ساره در جشن تولد ریحانه

 

شب که اومدیم خونه، خیلی خسته بودی و زود خوابیدیخوابقلب

 

خواب ساره

 

الان هم دیگه کم کم حوصله ات داره سر میره و میخوای بیام کنارت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی لیانا جون
4 اردیبهشت 93 1:30
فدای دخمل خوش تیپم بشم من همیشه ب جشن و شادی نازگل خانوم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، به همچنین
مامان یه نی نی کوچولو
4 اردیبهشت 93 11:40
الهی من قربون اون خوابیدنت برم ,کاش میشد از نزدیک میدیدمش و یه بوس گنده ازش میکردم
مامانی
پاسخ
خدا نکنه عزیزم، انشاءالله بیاین اصفهان در خدمتتون باشیم و یه بوس گنده هم نصیب ساره جون بکنین
مامان ریحانه
4 اردیبهشت 93 11:53
مامان ساره جووون ،ماشالا دخملیت خیلی نااااازه ایشالاهمیشه تنش سالم باااشه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، نظر لطفته ممنون از دعای خوبت، انشاءالله خدا ریحانه جون رو واستون حفظ کنه
خاله مینا
4 اردیبهشت 93 19:40
همیشه به جشنوشادی گلم ماشالا به دخملی نازت عکس خوابیدنش چقد جیگره بهم سربزن خانومی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم که بهمون سر زدی، نظر لطفته حتما سر میزنم، یکم سرم شلوغ بوده واسه همین نرسیدم
نفس بابایی مامان زهرا
6 اردیبهشت 93 9:17
سلام خانومي. خوبي گلم؟ ساره جون خوبه؟ ماشالا چقد جيگر شدهخدا حفظش كنه. مرسي گلم روز شمام مبارك. ممنون قابل دونستي و يادم بودي عزيزم. ساره جونو از طرف من ببوس
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم، ممنون خوبیم. شما خوبی؟نظر لطفته گلم.خواهی میکنم، خوشحال شدم که بهمون سر زدی، باشه حتما
مامان دلنیا
14 اردیبهشت 93 0:37
فدات بشم با اون کلاه نازت .
مامانی
پاسخ