سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

برای ساره ی گلم

اولین باری که رفتی صحرای باباحجی

1393/2/3 20:55
نویسنده : مامانی
202 بازدید
اشتراک گذاری

ساره جونم سلامقلب

الان که دارم می نویسم شما خوابیدی و من توی یه نور کم دارم مینویسم که شما بیدار نشیفرشته

آخه خیلی خوابت سبکه و توی تاریکی هم راحت تر میخوابیلبخند

البته الان از صدای زنگ تلفن بیدار شدی!!!گریه و بابایی بغلت کرده و میخواد ببرتت پایین


جمعه رفتیم صحرا، اولین باری بود که شما رو میبردیم یعنی از روزی که به دنیا اومدی منم دیگه نرفته بودم آخه هوا خوب نبود و ممکن بود سرما بخوری

خیلی بهمون خوش گذشت، آش پختیم و خوردیم، عموها و زن عموهات همه بودند غیر از عمو اصغرت که اونم عصر اومد.. عمه ها هم بودند...

تو هم انگار خوشحال بودی و کلی ذوق کرده بودیخنده

اینم عکسات:

 

ساره در بین گندم ها

 

بقیه ی عکسا رو هم توی ادامه ی مطلب ببینید جالبه

 کلی ذوق کرده بودی و داشتی واسه عمه زری می خندیدی

ذوق کردن ساره

 آب توی شیشه شیرت بود و داشتی میخوردی با کلی تفکر!!متفکر

ساره در حال آب خوردن

 اینم حدیث، عرفان و شما که توی دل فاطمه نشسته بودی:قلب

ساره با بچه ها در صحرا

 اینم عکست بین گندمها:ماچ

ساره در صحرا

اینجا هم داشتی با کلیدهات بازی می کردی

ساره در حال بازی با کلیدهاش 

الان هم بابایی آوردتت بالا و داری گریه می کنی و باید بیام سراغت

خیلی دوستت دارم عزیزمقلبقلبقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان راضی
4 اردیبهشت 93 0:09
ما هم خیلی دوسش داریم . فدای این دخمل ناز بشم من . ماشالااااااااااا
مامانی
پاسخ
خدانکنه عزیزم، نظر لطفته. محدثه جونو از طرف من ببوس
مامان راضی
4 اردیبهشت 93 1:00
عزیز دلم چقدر عکسش میون گندمها ناز شده . ماشالا فدایی داری
مامانی
پاسخ
مامان هلیـــــــــــــــــا
4 اردیبهشت 93 1:16
قربونت برم عزیزم تو چقدر نازیخدا نکنه عزیزم، نظر لطفته خاله جون
مامان آیسلی
4 اردیبهشت 93 13:26
همیشه به شادی وگردش عزیزم جیگرم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، به همچنین
خاله مینا
4 اردیبهشت 93 19:42
همیشه به شادی خانومی وای قشنگم تو چقد ناااااززززززززززز میخندی
مامانی
پاسخ
مامان صفورا
10 اردیبهشت 93 1:20
سلام عزیزم چه دختر نازو تپلی دارین خدا ایشالله همیشه براتون حفظش کنه
مامانی
پاسخ
نظر لطفته عزیزم. انشاءالله
مامان دلنیا
14 اردیبهشت 93 0:38
همیشه به تفریح خاله . چقد تو نازی ماشالله
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونم