سارهساره، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
زندگی عاشقانه ی مازندگی عاشقانه ی ما، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

برای ساره ی گلم

8 ماهگیت مبارک عزیز دلم

1393/2/25 21:23
نویسنده : مامانی
415 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم شما امروز 8 ماهه شدی، بهت تبریک میگم

خیلی خوشحالم که در کنارمون هستی و بودنت بهمون آرامش میده

خیلی دوستت دارم عزیزم و امیدوارم که همیشه خوش و سالم و سرحال باشیمحبت

 

یه خبر دیگه هم واست دارم:

قراره انشاءالله فردا با بابایی و دایی سیدعلی اینا و مامانینای من بریم پابوس امام رضا(ع)، خیلی خوشحالم آخه بعد از سه سال بلاخره انگار داره قسمتمون میشه بریم مشهدآرام

این اولین سفریه که میبریمت پابوس امام رضا و امیدوارم امام رضا زود به زود قسمتت کنه که به حرمش بری و آرامش بگیریبوس

واسه همین نمیتونم الان خیلی واست بنویسم آخه کلی کار دارم و هنوز انجام ندادم!!!!!!!!!!!!

انشاءالله بعد که برگشتیم با کلی خبر میام وبلاگتو به روز میکنم

پسندها (10)

نظرات (14)

خاله مینا
25 اردیبهشت 93 23:00
وای چقد خوب عزیزم پس داری میای طرفای ما... زیارتت قبول خانومی ایشالا ب سلامتی برین و برگردین یکی از دوستای خوب دیگه وبلاگیم هم اومده مشهد
مامانی
پاسخ
عزیزم، پس شما هم مشهدی هستیممنون بابت دعای خیرت
مامان صدرا
26 اردیبهشت 93 11:34
ساره جون 8 ماهگیت مبارک اولین سفری که میری پا بوس امام رضا دوستاتون یادتون نره .سفر خوشی رو براتون ارزومندم .
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم بابت دعای خیرت
هستی مامی
26 اردیبهشت 93 19:39
سلام خانومی التماس دعای شدییییییییییییییییییییییییید عزیزم دخملت رو ببوس
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم، چشم حتما
زهرا
28 اردیبهشت 93 11:44
ايشالا بهتون خوش بگذره و هميشه شاد باشين. التماس دعا دارم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، به یادتون بودم
مامان هلیـــــــــــــــــا
28 اردیبهشت 93 22:22
ان شاالله به سلامتی برا ما هم دعا کنید قسمت بشه بریم زیارت امام رضا
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، واسه همتون دعا کردم انشاءالله که آقا به زودی دعوتتون کنه
مامان اسماء کوچولو
29 اردیبهشت 93 8:30
پیشاپیش قبول باشه
مامانی
پاسخ
انشاءالله
مامان علی کوچولو
29 اردیبهشت 93 18:12
خوش به حالتون ، دل منم لک زده برای حرم امام رضا ، تو رو خدا منم اونجا یاد کن ، دخمل خوشگلتم ببوس
مامانی
پاسخ
اونجا واسه همه دوستای نی نی وبلاگیم دعا کردم، انشاءالله که به زودی قسمتتون بشه برین زیارت آقا
آرزو مامان محمد
31 اردیبهشت 93 17:47
8 ماهگیت مبارک خاله جونی؟
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان راضی
31 اردیبهشت 93 23:41
هشت ماهگیت مبارک کوکولوی نازممممممممممم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان بهار
4 خرداد 93 1:25
سلام عزیزم هشت ماهگی نازم مبارک. خیلی دوست داریماااا زیارت خوش بگذره انشاءالله.
مامانی
پاسخ
سلام خاله جونم، ممنون گلم
مامانی امیرحسین جونی
4 خرداد 93 2:39
8 ماهگیت مبارک ساره جونم ایشاالله که به سلامتی برین و برگردین
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
خاله حدیثه
4 خرداد 93 15:32
مبارک باشه عزیزم دلم . خاله جون برای ما هم دعا کن
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، واسه همه دعا کردیم انشاءالله که قبول باشه
مامان دلنیا
4 خرداد 93 23:06
عزیزدلم 8ماهگیت مبارک . ایشالله 120 ساله شی عزیزم عزیزم ایشالله سفر خوبی داشته باشین .وبه سلامت برگردین . وپیشاپسش زیارت قبول . التماس دعا
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم، انشاءالله
خاله مینا
23 خرداد 93 12:49
من قوچانی هستم عزیزم. قوچان ی شهرستان در صدکیلومتری مشهده که اگه ازجاده شمال ب سمت مشهد اومده باشین حتما ازقوچان ردشدین
مامانی
پاسخ
واقعا؟ انشاءالله دفعه ی بعدی که اومدیم مشهد بیایم سراغتون